• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Carregador automàtic Bateries Caravana fa 13 anys 11 mesos #36619

Hola Companys:

a veure si algu em pot acosellar una carregador de Bateries automatic per la Caravana doncs la vull posar allo mig autonoma amb una bateria per poder parar a fer nit si cal foa de camping i vosaltres que segur que en porteu a veure si podeu fr les vostres aportacions, i el voldria automtic per allo de dir que no cal estar penden de parar-lo, etc.. martelll martelll tendacamping :dance2: :dash:
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per trenkakames.

Re:Carregador automàtic Bateries Caravana fa 13 anys 11 mesos #36620

Bona nit, jo no entenc molt, però jo el que tinc a la cv es una placa solar. I ets totalment autònom.

salutacions

Re:Carregador automàtic Bateries Caravana fa 13 anys 11 mesos #36623

ok, aquest sistema esta molt be pero una mica masa car per el que em voldria gastar jo, donat que la farem servir en poques ocasions aixi autonoma, primer havia pensat amb un generador inverte, perque així podria fer anar fins i tot l'aire pero me decanto cap a la bateria i carregador. i uns petits canvis amb les llums halogenes per leds

Re:Carregador automàtic Bateries Caravana fa 13 anys 11 mesos #36625

Hola trencacames...

ten cuidado de como montas la batería en la cv.

tendrías que montar un relé que separe la batería de la toma de 12v que entra del coche. ya que podrías tener problemas cuando quieras arrancar el coche y la piña este conectada. es un sistema similar al que llevan las autos. (seguramente que caro)

Yo te aconsejo que montes en la lanza otra piña como la del coche y cuando pares a pernoctar fuera pues la desenchufas del coche y la enchufas en la otra.

yo llevaba un sistema similar pero para cargar la batería utilizaba un cargador de baterías normal (eso si tenia que estar al tanto de conectarlo y desconectarlo.

de todas formas me parece que en el leroy merlin hay placas solares y si no recuerdo mal no eran muy caras.

Saludos....

Re:Carregador automàtic Bateries Caravana fa 13 anys 11 mesos #36626

Muchas Gracias por tu apunte Gordis, si ya havia visto lo de la pinya en la lanza por lo que me decatava por esa instalacion dado que lo havia visto en una caravana como lo mia que la piña salia de la bateria del Mover. Lo de las placas no se ya lo mirare, en IMARA he visto un cargador automatico de 20A por 64€

muchas gracias

un cordial saludo
Adjunts:

Re:Carregador automàtic Bateries Caravana fa 13 anys 11 mesos #36630

Hola Trenkakames, si tens un endoll de 220v al costat de la caravana hi han uns carregadors electronics que funcionen per impulsos. El pots tenir conectat si vols els 365 dies de l'any, ell quan detecta que la bateria li baixa la càrrega automaticament és posa en funcionament i la torna a deixar al 100X100.
És un carregador pensat per vehicles que estan molts mesos parats (cotxes antics, motos que no circulin gaire a l'hivern, Autocaravanes etç..)
Ademes son molt petits el pots deixar sempre conectat a la bateria i nomes l'has d'endollar a 220v quan paris la caravana.

Salutacions

Jordi

Re:Carregador automàtic Bateries Caravana fa 13 anys 11 mesos #36631

Moltes gracies Jordinarlet, sabries algun model o pagina web que el pugui trobar?

Re:Carregador automàtic Bateries Caravana fa 13 anys 11 mesos #36632

Jo el que conec és aquest:

www.ctek.com/ES/Buy-Charger.aspx?charger=xs800

El conec perque nosaltres n'hem venut uns quants (treballo en un taller de cotxes). El que passa és que aquesta marca és cara, diria que son Suecs. Et be subministrat amb dos sistemes per conectar a la bateria i també porta una funda per guardar-lo.És un producte de molta qualitat peró no es barat. De vegades en el Lidl n'he vist de semblants molt més barats.

En la seva web et dona l'informació de quantes hores trigaria cada model a carregar bateries de diferents capacitats. Peró pensa que si sempre el tens endollat a la bateria no s'arriva a descarregar mai.

Per qualsevol dubte ja ho saps

Jordi

Re:Carregador automàtic Bateries Caravana fa 13 anys 11 mesos #36633

hola de nou Jordi

moltes gracies per la teva recomanació me possat a buscar i he trobat aixó sobre el carregador que m'has dit a veure que et sembla
el que m'has dit per 40,90 a ebay
y a la pagina de el aquista he trobat el xs 3600 per 64€
www.acuista.com/x/206293-multi_xs_3600_eu_56_045/

quin dels dos diries que es millor

la bateria vaig estar miran ahir una aixi de gel o alguna cosa similar
www.tiendarecambios.es/nespi-plus-12v-100ah-760a-nk90rd-p-52224.html

a veure que n'opines tu que treballes en un taller

Re:Carregador automàtic Bateries Caravana fa 13 anys 11 mesos #36639

Hola trenkakames

Els preu dels dos carregadors son molt bons qualsevol dels dos et pot anar be si el tens endollat molt sovint, perque no et deixaran descarregar la bateria cap dels dos. La diferencia és si és descarrega la bateria. Mentre el model 800 et triga unes 80 hores a carregar-te del tot la bateria, el model 3600 ho fa en 25 hores.

Les bateries que tenim nosaltres al taller son d'acid, peró hem sembla que tot i no coneixer be els preus de les de Gel el preu també es molt bo.

Jordi

Re:Carregador automàtic Bateries Caravana fa 13 anys 11 mesos #36640

Hola Jordi:

Doncs crec que tirare el projecte endavant amb el carregador 3600 i la bateria, també mirare de canviar algunes llums per led o agregar llums led.
moltes gracies per les teves recomanacions

Re:Carregador automàtic Bateries Caravana fa 13 anys 11 mesos #36641

trenkakames,

Pel que fa a Acuista, jo els hi he comprat i tot ha anat bé, fins hi tot al estar en BCN (darrera del Corte Ingles de Diagonal) ho he anat a recollir a les oficines i me he estalviat els ports.

Salutacions :)

Last edit: per carlosk75.

Re:Carregador automàtic Bateries Caravana fa 13 anys 11 mesos #36642

Moltes Gracies Karlos aixó no ho sabia que estaven les oficines alla donat que treballo aprop de Bcn be a MArtorell amb un cop de moto mi puc apropar.

salut

Re:Carregador automàtic Bateries Caravana fa 13 anys 11 mesos #36644

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Nosaltres fa poc vam haver de canviar las 2 bateries de l'habitacle de l'auto.
A AreaPuntoControl em van recomanar unes "noves" que estan a mig camí en preu de les d'àcid i les de gel, i són sense manteniment.
Fins ara cap problema.

Es diuen Green Power. www.ndsgroup.it
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Carregador automàtic Bateries Caravana fa 13 anys 11 mesos #36646

preu x AH ue tal
mes o menys

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12