Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bones companys a veure si algu em pot ajudar amb quins retrovisors puc adpatar a la meva opel vivaro per portar la caravna donat que no en trobo cap que vagi be, i abans de fer un bricolatge d'estar per casa a veure si algu sap alguna cosa.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Segur que n'has de dur ?
Jo tinc entès de que per haver-ne de dur miralls suplementaris cal que l'amplada del tractor i l'amplada del remolc sigui més gran d'una mida en concret. Això em van dir quan duia l'Espace, amb la que veia perfectament sense haver-los de posar, i la teva encara és més ample. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
nouespai ha escrit:
Hi tant que se'n a de dur!!! si més no així ho diu el Codi de circulació. Encara que es tracti d'una furgoneta, l'amplada sense miralls mai serà igual o superior als 2.30 mtrs que fa d'amplada una cv. L'altre és que hi puguis veure correctament amb els propis (és el que em passa a mí) però legalment s'han de dur sempre que el remolc sigui més ample que el vehicle tractor. Els que jo tinc van collats a la base superior del mirall i van força bé, jo tinc una Vito i em trobava amb el mateix problema. Et deixo un enllaç on n'he trobat uns de similars als meus www.stimme.es/product/51/0/0/1/RETROVISOR-ARGUS.htm Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
![]() ![]() Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per trenkakames.
|
|
tot sigui per evitar una recepta, d'aquestes que fan mal i no es paguen a la farmacia, jejejje
|