• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Retrovisors per a OPEL VIVARO o RENAULT TRAFFIC fa 14 anys 1 mes #35489

Bones companys a veure si algu em pot ajudar amb quins retrovisors puc adpatar a la meva opel vivaro per portar la caravna donat que no en trobo cap que vagi be, i abans de fer un bricolatge d'estar per casa a veure si algu sap alguna cosa.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Retrovisors per a OPEL VIVARO o RENAULT TRAFFIC fa 14 anys 1 mes #35518

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Segur que n'has de dur ?

Jo tinc entès de que per haver-ne de dur miralls suplementaris cal que l'amplada del tractor i l'amplada del remolc sigui més gran d'una mida en concret.
Això em van dir quan duia l'Espace, amb la que veia perfectament sense haver-los de posar, i la teva encara és més ample.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Retrovisors per a OPEL VIVARO o RENAULT TRAFFIC fa 14 anys 1 mes #35533

nouespai ha escrit:

Segur que n'has de dur ?

Jo tinc entès de que per haver-ne de dur miralls suplementaris cal que l'amplada del tractor i l'amplada del remolc sigui més gran d'una mida en concret.
Això em van dir quan duia l'Espace, amb la que veia perfectament sense haver-los de posar, i la teva encara és més ample.

Hi tant que se'n a de dur!!! si més no així ho diu el Codi de circulació.

Encara que es tracti d'una furgoneta, l'amplada sense miralls mai serà igual o superior als 2.30 mtrs que fa d'amplada una cv.
L'altre és que hi puguis veure correctament amb els propis (és el que em passa a mí) però legalment s'han de dur sempre que el remolc sigui més ample que el vehicle tractor.

Els que jo tinc van collats a la base superior del mirall i van força bé, jo tinc una Vito i em trobava amb el mateix problema.
Et deixo un enllaç on n'he trobat uns de similars als meus
www.stimme.es/product/51/0/0/1/RETROVISOR-ARGUS.htm

Salut :emoticon_wi
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re:Retrovisors per a OPEL VIVARO o RENAULT TRAFFIC fa 14 anys 1 mes #35551

:whistle: :whistle: jo tampoc en duia....es veia millor sense ells.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Retrovisors per a OPEL VIVARO o RENAULT TRAFFIC fa 14 anys 1 mes #35567

De moment solució bricolatge rapid dues platines d'aquestes que venen a les ferreteries per empalma taulells de fusta i tira milles, donat que diumenge toca moure la caravavana ja buscare una solució més adient, de totes formes moltes gracies per les vostres solucions
Adjunts:

Last edit: per trenkakames.

Re:Retrovisors per a OPEL VIVARO o RENAULT TRAFFIC fa 14 anys 1 mes #35568

tot sigui per evitar una recepta, d'aquestes que fan mal i no es paguen a la farmacia, jejejje

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12