Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bona tarda a tothom!
Estem preparant l'ac i pel tema de reparacins o mecànica de dins l'habitacle , ens agradaria saber quines son les eines més utilitzades , ja que així em prepararia una caixa amb el que més es necessita. Moltes gracies a tothom! i bona setmana ! |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Nosaltres fins a la data (toquem fusta) l’únic que hem fet servir és un tornavís per repassar algun cargol flux. Malgrat tot porto aquet maletí de eines del Ikea: www.ikea.com/es/es/catalog/products/10073680 Per temes majors de motor, rodes, etc. trucaria a la assistència de viatge de la assegurança.
Salutacions ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per carlosk75.
|
|
Doncs jo porto una petite caixa amb unes quantes eines, un pac de tornavissos, un altre pac de claus fixes crec que de la 6 fins la 20, unes alicates, unes estenalles,un ganivet, un metre, un petit martell, una clau anglesa, una petita trebinella, cinta aillant, cinta americana i uns quans cargols amb les seves famelles i alguna tonteria més
|
|
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Jo porto la caixa del IKEA,cinta aillant,cinta americana,brides,alguns cargols,6 en 1,una bomba d'aigua de recanvi i sobretot moltes cerveses
![]() ![]() |
|
El Ramon porta una caixa d'eines que hi ha una mica de tot; també portem sempre unes pinces per poguer enxegar l'auto en cas de fallar la bateria.
Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|