• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Autocaravana sempre conectada fa 14 anys 4 mesos #33250

Quan teniu la auto a casa o al parking la teniu sempre endollada? Si és així, és perjudicial per a les bateries? A la casa em van dir que si està a 220 i hi ha algun consum, per exemple la nevera, no pasa res.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Autocaravana sempre conectada fa 14 anys 4 mesos #33251

Jo no la tinc sempre conectada perque no puc,però companys que la tenen a casa sempre la tenen conectada i que jo sapiga no els ha passat res.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Autocaravana sempre conectada fa 14 anys 4 mesos #33261

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Doncs jo no ho sé.

Jo tinc l'auto, generalment davant de casa, i alguna vegada l'he connectada una estona, però en estar al carrer no m'agrada gaire passar un cable des de la finestra...

Aprofitant el fil, jo faria la pregunta una mica al revés: Tenint una placa solar, és convenient endollar-la també, de tant en tant o no s'hi guanya res ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Autocaravana sempre conectada fa 14 anys 4 mesos #33264

Nosaltres portem una placa solar petita (85 w i no l'endollem mai. Quand sortim de caps de setmana sempre sortim amb les bateríes carregades al 100$. Al marxar de vacances al estiu conectem la nevera a gas 24 h abans per tal de trobarle freda al hora de omplir-le amb tots els aliments que portem. Al hiver porto els productes frescos dins una nevera portatil (de les tobes) i no el paso a la nevera de l'auto fins que aquesta porta funcionant 3 o 4 hores.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Autocaravana sempre conectada fa 14 anys 4 mesos #33265

nosaltres la tenim conectada a 220 amb un programador que li dona corrent 1 hora tres cops al dia, a les 00:00,8:00,16:00.
el dia avanç de marxar posem la nevera i la conectem directe a la corrent

Salut,
Oscar

Re:Autocaravana sempre conectada fa 14 anys 4 mesos #33267

olm609 ha escrit:

nosaltres la tenim conectada a 220 amb un programador que li dona corrent 1 hora tres cops al dia, a les 00:00,8:00,16:00.
el dia avanç de marxar posem la nevera i la conectem directe a la corrent

Salut,
Oscar

Pregunta d'inexperta ...
... te alguna finalitat que es conecti 3 h alternades al dia ???

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Autocaravana sempre conectada fa 14 anys 4 mesos #33268

la idea es que tingui un cicle mes continuu, no se si es millor o pitjor

Salut,
Oscar

Re:Autocaravana sempre conectada fa 14 anys 4 mesos #33271

Nosaltres portem una plaza solar de 75w. i lo l'endollem mai. Normalment durant la setmana es recarrega al 100%. De totes maneres al taller m'han dit que, a l'hivern, es convenient endollar-la a 220V. durant unes hores.
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)

Re:Autocaravana sempre conectada fa 14 anys 4 mesos #33278

Jo la tinc sempre endollada, però no sé si això perjudica les bateries. Evidentment les bateries sempre estan carregades plenament, però el dubte és si això fa que la seva capacitat vagi minvant progressivament.

Re:Autocaravana sempre conectada fa 14 anys 4 mesos #33282

Hola, nosotros la tenemos en casa siempre conectada,y con la nevera al mínimo,y hasta el día de hoy todo bien.la capacidad de las baterías no baja tanto porque nunca se descargan.
saludos
Vive tus sueños, no sueñes tu vida.

Re:Autocaravana sempre conectada fa 14 anys 4 mesos #33283

Ja fa molt temps ja es va obrir un fil sobre aquest tema i crec recordar que els mes entessos varem dir que es poden tenir sempre conectat ja que porten un carregador que una vegada la carrega esta al 100 x 100 es desconecta sol.
A la pregunta del Nouespai de si es pot tenir conectat i a la vegada tenir les plaques, no sabria dir-te si es compatible o no pero la finalitat de les plaques es precisament es la carrega de bateries sense nesecitat de llum.

Re:Autocaravana sempre conectada fa 14 anys 4 mesos #33284

No crec que tenirla sempre endollada dañi les baterias ja que el vostre carregador quan la te plena para,ja que aquests carregadors son automatics.ENS VEIEM.

Re:Autocaravana sempre conectada fa 14 anys 4 mesos #33298

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Jofranc ha escrit:

A la pregunta del Nouespai de si es pot tenir conectat i a la vegada tenir les plaques, no sabria dir-te si es compatible o no pero la finalitat de les plaques es precisament es la carrega de bateries sense nesecitat de llum.

No preguntava si es pot, ( poder-se es pot ) sinó preguntava si era convenient fer-ho de tant en tant.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12