Benvingut,
Convidat/da
|
|
Finalment i després de donar-li varies voltes a aquest tema, he comprat per internet aquests leds: www.tienda-led.com/shop/product_info.php?info=p98_PANEL-DE-4...2e4f6fc9bde4b4b8c8c8
pels aplics dels llits i cuina de la AC, m’ha fet decidir el veure que té varis connectors i un d’ells del tipus bombeta. Avui he fet bricolatge i els he instal•lat en els aplics, en principi no ha estat tant ràpid com jo esperava ja que el connector de bombeta és més petit respecte al que tinc, però amb paciència i eines ho he acoplat. En el Cau de Bruixes veure si la llum que dona es suficient, la primera impressió és que sí, però cal provar-los com cal, en una trobada!!! Ja us diré... Salutacions a tots ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Sempre va bé que algú experimenti, així podem seguir les passes amb seguretat !!!
Esperem veure que us donin bons resultats. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Quan puguis posa alguna foto de com et queda, un cop posat, així podrem veure com ets de "manetes".
![]() Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|
|
Nouespai,
Prenc nota de la teva petició, no obstant el que vaig fer va ser finalment ‘passar’ dels connectors i empalmar directament els cables ja que no hi havia masses opcions. Els leds estan ficats dins del aplic i el plàstic que tapava abans la bombeta de filament el continua tapant, per tant a la vista no saps quin tipus de llum hi ha. La percepció de llum de dia és bona, ara cal provar-ho al vespre. Salutacions ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Estarem atents als que feu bricolatge perquè els que no som manetes si es gaire difícil no ens hi atrevim.Quant ens trobem ens ho mirarem.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
M'agradaria veure el resultat.
Algú coneix alguna bombeta de leds per les lampades halógenes? |
|
Josep Maria, diria que duen ser aquestes, oi?
www.narbonneaccessoires.fr/boutique/advanced_search_result.php?keywords=led En Carlos s'ho ha estat mirant força, i et podrà dir pros i contres. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Mira aquest fil que he trobat amb el cercador:
www.totcamping.cat/index.php?option=com_kunena&Itemid=54&fun...26067&catid=18#26067 Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Ixent2,
Pel que fa a la substitució de llampares halògenes per les de leds, me’l vaig mirar també i a la conclusió que vaig arribar és que no es pot ficar un llampera led qualsevol, cal tenir present el fluxe de llum (lumen/lux) i la oberta de la llum (no és el mateix una de 45º tipus focus, que un altre de 60º que obre més la llum projectada). També cal tenir present el número de leds de cada llampera, i pel que crec, al final cal cercar del tipus Leds MR-16 i amb el màxim leds possibles. A més del link que Nouespai ha ficat de un fil del fòrum, t’adjunto d’altres on hi ha d’aquest model per que vegis del que parlo, el primer de 60 leds és el que em fa més el pes, però encara no m’ho he mirat a fons aquest tema ja que no he tingut prou temps (però tot arribarà). Per saber si llampera s’adapta sense gaire complicacions tens que mirar el diàmetre que sigui el mateix. Enllaços: www.dotlight.de/products/es/Illuminants/LED/Socket-MR16/60-L...te-60-LEDs-MR16.html www.teknosolar.com/product_info.php?products_id=276 www.bombillasytubos.com/b2c/index.php?page=pp_producto.php&m...+dicro+12v+1w+blanca Lumen/lux : es.wikipedia.org/wiki/Lumen es.wikipedia.org/wiki/Lux Salutacions ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
moltes gracies per l'informació.
A les pàgines que m'has fet arribar informa que per evitar poca durada de les lámpares que es canviin els transformadors de 12 v, o que totes es connectin en linia. Això es el em fa dubtar. També he de dir que no quin esquema elèctric tinc de llum i força. |
|
nouespai ha escrit:
Hola a tots, Ahir em vaig a recordar a última hora i amb el mòbil he fet dues fotos, la primera del aplica que té la AC amb la llum encesa i la segona traient el plàstic per que es vegi + - els leds. Fa força llum, i estem contents del resultat. Salutacions ![]() Les fotos en: picasaweb.google.es/carlosk75/LedsAC# Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Jo crec que el futur de tota la il.luminació de les nostres AC passa pels leds. Ara s'estan aplicant les bombetes halògenes que porten una despesa considerable (molt més gran d'allò que us pugueu imaginar) i consumeixen força bateria. No perdem de vista aquest fil i anèm passant informació que es molt útil per tothom.
Salutacions cordials
Damià i Carme |
Last edit: per Damia i Carme.
|
|
Vista l'auto d'en Carlos, em va semblar que els leds li feien molta llum !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
a Veure per tonrar a donar una empenteta a aquest fil, tinc una Hobby 500 Kmfe voldria transformar tot el que pugui a led, un tema que no controlo son els aplics aquets alogens tipus lectura que porten una bombeta dicroica de 10w i com que les de recanbi les compro " als xinos" jejeje no capto massa aixó de les mides de bombeta i com es una bombeta tant petita, que per cert son de les que ni hi han mes 4 de lectura, dues a la campana dometic y un sota els armaris de cuina. a veure si m'aconselleu una mica. perque vaig comprar unes plaquetes de 36 leds per el coche i m'han sortit super dolentes.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Avui m'ha arribat aquesta informació, d'una empresa italiana. Per si us pot ésser d'interès.
www.tecnoled.it/PAG%20WEB%20CAMPER%20IT.htm Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Josep Maria,
He mirat el catàleg en PDF i té 'coses' interessants. Fa un parell de setmanes, he canviat les llamperes halògenes del saló (10w) per unes de led MR16 www.led.artlumen.es/CATALOGO/tabid/99/agentType/View/PropertyID/183/Default.aspx en color càlid i donem més llum (200ml), són 3 leds de 1 w. cada llampera. Actualment ja tinc tota la AC a leds, però del enllaç que ens ha facilitat he vist bones solucions. Records ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Salutacions,
Son molt semblants a les que he comprar per provar a casa tant en 220V com 12V i per només 27€, però les que tinc son OSRAM i de 5W. Heu d’anar amb compte perquè hi han moltes imitacions que tenen l’alimentació mes alta perquè facin mes llum. El problema del led es que si et passes amb la tensió d’alimentació interna la seva vida útil es redueix considerablement. Aconsello amb els leds utilitzar una marca reconeguda. Us deixo un enllaç d’OSRAM. www.osram.com/osram_com/Consumer/Home_Lighting/LED_lamps/Pro..._PAR16_5W/index.html |
|
JoanV,
Estic d'acord amb el que comentes, per aixó les que he comprat són de una botiga que conec. No obstant, les hores d'ús de un llampara en una AC és menor a la d'una vivenda. Salutacions ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Hola, jo de moment he probat alguns dels que es venen a LULUKABARAKA.com com pot ser el MR11 i despres el de 9 leds per substituir les classiques alogenes de 10w i per ara van de conya.
En canvi en vaig comprar dos a CANALS de mr11 i fan poquisima llum Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
Last edit: per trenkakames.
|