• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Kit de reparació de pneumàtics fa 14 anys 5 mesos #31916

Algú l'ha fet servir, el kit que va amb l'AC en lloc de la roda de recanvi? Ès dificil? Fa alguna cosa?
El meu porta unes ampolles de líquid que s'han de fer empassar pel pitorro de la roda... Em sembla tot plegat una mica precari. Algú en te experiència? Es que cada cop que m'el miro, em venen ganes d'anar a comprar una roda de recanvi...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Kit de reparació de pneumàtics fa 14 anys 5 mesos #31917

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Hi ha diversos fils que en parlen del tema, amb el cercador els trobaràs, per mi és una solució molt precària, doncs un cop l'hagis utilitzat, ja no pots aprofitar la roda...
Si tens espai, jo posaria una roda, però mira de que sigui del mateix model, que aquesta és un altre tema...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Kit de reparació de pneumàtics fa 14 anys 5 mesos #31919

No es cert que la roda no es pugui tornar a fer servir.Es treu la valvula rosquem la botella amb el liquid, tornem a colocar la valvula i ja podem inflar.Quand tinguem temps anem al taller, netejant la cuberta per posar-hi un parche per dins.Jo prefereixo aquet sistema que fer cambi de roda.

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12