• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Calefacció caravana fa 14 anys 7 mesos #31153

Bones,
Algú em pot aconsellar sobre quin sistema de calefacció és millor per CV? Gas (és segur): Quan costa? Oli?

Merci

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Calefacció caravana fa 14 anys 7 mesos #31162

Si fas moltes sortides a l´hivern , jo t´aconsellaria que la posessis de gas, hi ha que és per aire impulsat, que arriba a tos els llocs de la cv i la normal.. suposo que la primera serà més cara.
Si les sortides son minimes, potser ja tindries prou amb un radiador d´oli d´uns 1.000 w..
La calefaccio de gas és força swegura, de totes mes hi han alarmes de gas que no surten molt cares.
Referent als preus ano et puc ajudar, pregunta als concesionaris que tinguis a prop, o digues d´in ets, per poder orientar-te.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Calefacció caravana fa 14 anys 7 mesos #31169

Jo, igual que Matrix et recomano la calefacció de gas, però sobretot de propa, ja que el buta acostuma a gelar-se amb temperatures baixes. La calefacció d'oli pot servir-te en el suposit que no vulguis utilitzar molt la caravana a l'hivern però si l'utilitzes bastant et sortira a compta tant en seguretat, com amb comoditat, ja que en un moment s'escalfara la caravana.

Re:Calefacció caravana fa 14 anys 7 mesos #31170

Jo tambe penso que el gas es el millor i diuen que es segur.ENS VEIEM.

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12