Benvingut,
Convidat/da
|
|
Ens estem plantejant posar suspensio neumatica a l'A.C. perque ens ho han recomanat en un taller, ja que saben que fem viatges llargs. Pero l'altre dia parlant amb un mecanic d'un altre taller em va dir que no valia la pena, que la despesa era molt elevada i que les millores tampoc eren tan grans. Aixi que ara estem dubtosos. Algu de vosaltres la porta i ens podeu dir com us va i si realment heu notat molta diferència en quant a estabilitat?
Gracies. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
què penso: doncs que val uns 2 mil aurelios!
Millor que l'original que ja tenim gastada, segur. Però, és l'adeqüat? Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
Yo la portaba de serie y et dire que va molt ve, una vegada en rozaba la part del darrera y la baix pujar al max y baix pasar ( puja uns 10cm+-)
Despres carregas tot lo que vols al garatge inclosa la moto y no baixa res , si a mes ames li afexexas el nou chassis Fiat dons va de maravilla . Salut |
|
Nosaltres la vam posar... bé en Homer, ja que nosaltres portem molt de pes al darrere...
En Pere diu que sí que ho nota, la pos sobretot, fora d´autopistes, on el ferme és mes irregular. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Els Tiramillas l'han posat fa poc i deien que estaven contents...envia'ls un missatge a veure què et diuen.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Com diu en Nouespai el dia 11 de setembre ens la varem posar.
No se si us ho vaig explicar a la quedada de la Matrix. Les meves filles ho noten molt perque van sentades al darrera i troben molta estabilitat , ademés ara com està mes alta no toca pel darrera i quan la condueixes ho notes molt, sobretot als adelantaments i quan fa vent. La varem posar a un poblet molt aprop de Valeència i si ho voleu fer....diguem' ho ![]() Un petonàs! Mª José ![]() |
|
doncs jo a l'anterior ac li vaig reforçar les ballestes amb una fulla mes, i ho vaig notar molt, pero en aquesta venia amb la neumatica, tot i que em passat d'una caputxina a una perfilada, la suspensio neumatica es nota moltisim, en carreteres de curves la traçada es molt millor, amb vent no es velluga gairabe gens (ep! s'ha d'anar amb precaucio tambe)nomes te un defecte el meu entendre, i es el preu,pero si es pot pagar, considero que es una bona inversio.
Salut, Oscar |
|
Hagamos unas pruebas:
Coge la auto, cargada como para un buen viaje, y a conducir; - Si, al dar la vuelta a una rotonda, notas que se inclina como si te fueras a caer de la Torre de Pisa: pon la neumática. - Busca una autopista con viento (el Maresme es ideal), y a adelantar camiones. Si el rebufo te hace culebrear, y tienes que corregir la trayectoria: pon la neumática. - Metete debajo de la auto. Si, como es normal, tienes un chasis con ballestas (no Alko), normalmente la ballesta tiene que tener forma de.... ballesta (curvatura con la parte central más baja que los extremos). Si está recta, necesitas, al menos, otra hoja de ballesta. Si está vencida (curvatura con los extremos más bajos que el centro), pon la neumática. - La separación del taco de goma de la suspensión y el eje, cuando fabricaron el chasis, era de unos 12 cmts. Si ahora es apreciablemente menos (o si es "nada", porque no cabe ni la hoja de un cuchillo), necesitas una suspensión neumática. - Búscate un puerto de montaña movidito. Si, al subir, en las herraduras a derecha, el palier hace "clac, clac" y parece que pierdas el control de la dirección (sobre todo, en segunda), necesitas subir la trasera de la auto y, normalmente, no va a bastar con una hoja en la ballesta, sino que tendrás que poner la neumática. (La autocaravana es como una balanza; si la trasera está demasiado baja, tiende a hacer subir el morro, y por eso el palier hace tonterías) Cuando yo la puse, de golpe, fue como tener una autocaravana nueva... En cuanto al coste: el importador para España, Neumaval, es forero de AcPasión (y, en la Fira, su stand era vecino al de webcampista... no sé si lo llegasteis a conocer) y Webcampista (con el nick: Roberto-Neumaval). Tuvo una oferta en la cual regalaba el montaje a quien fuera a su taller (En Foios, cerca de Valencia). No sé si la oferta aun se mantiene, pero prueba a ponerte en contacto y pedir precio. Alternativamente, AreapuntoControl hace descuento a los foreros de Totcamping..... (A VER SI CONSIGO UNA COMISIÓN, CARAMBA, QUE LA CRISIS ACHUCHA). |
|
fantástica aportación Quincho!
muy gráfica. Ami me paso todo eso. La pongo, no? Pos va a ser que sí. Fuimos a la feria con la lejana intención de hacer números para cambiar nuestro querida auto. Nos sale más a cuenta ponerle la neumática y una buena TV!! Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
Jo també la he posat i he de dir que ho he notat molt. Ara l´auto va molt millor i a sobre de pas la he aixecat ja qu el meu problema era que ja havía pasat el recorregut de la suspensió d´origen i amb el cul de l´auto tocava a tots els llocs.
|
|
gracies a tots per les vostres aportacions... ens ho acabarem de romiar!!! Ja que la despesa es important i si puja molt la part del darrera, per a nosaltres pot ser un handicap a l'hora de pujar la cadira de rodes pel garatge. Hem de valorar els pros i els contres
Salutacions a tots!!! |
|
A la fira vaig parlar amb els de Neumaval, i vam quedar que després de la fira en parlaríem per veure quina oferta aconseguíem.
Així que ho sàpiga, us ho explico. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per webmestre.
|
|
Algú sap si en una auto de doble eix s'hi nota gaire??
Nosaltres totes les avantatges que posseu jales hem trobat amb el doble eix,peró si encara es millora ja seria la pera. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Per un error al fòrum s'han perdut uns missatges d'ahir.
He recuperat una còpia anterior a la que afegeixo el que hi havia de nou en aquest fil: Escrit per JordiJ: En la nostra AC portem chasis IVECO, tracció del darrere i rodes bessones. La veritat és que el comportament és bo, tant en avançaments en autopista, com en corbes. No es si es notària millora, que penseu? Gracies, Escrit per Quincho: No, en general (salvo que lleveis un tastarro de auto..... que, en tu caso, Jepi, es cierto -regalamela, que yo sabré hacer frente al drama, je, je....- hay que ver cómo me come la envidia....) tanto en los chasis de doble eje como en los de doble rueda y tracción trasera, la suspensión aguanta lo que le echen y más. El problema viene en las de tracción delantera, que las sobrecargan por encima de lo que dice el fabricante del chasis. El chasis IVECO, por ejemplo, es el mismo que, sin modificación, se emplea en camiones ligeros (de hasta 6.000 kgs, si mi memoria no me falla), y puedes ver en la autopista la caña que les dan los transportistas día tras día, y aguantan. En todo caso, la "prueba de la rotonda" es decisiva. Si sale bien con la auto cargada fuertemente, es que no hace falta tocar la suspensión.... y es una pasta ponerla si no hace falta. Escrit per JordiJ Muchas gracias Quincho Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Gràcies webmestre per recollir els fils perduts.
QUINCHO: Podem negociar lo del auto perque no sigui un drama:laugh: ![]() ![]() ![]() De fet jo comentava aixó perque la meva es excesivament baixa.Quan dic aixó es perque la carroceria molt moderna i bonica quasibe s'arrosega pels terres,però lo cert es que no hem tocat a terra enlloc.Una abraçada a tota la família. Uana abraçada a tots que ja us trobava a faltar.(feia molts dies que no tenia gaire temps) Salutacions ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|