Benvingut,
Convidat/da
|
|
be doncs voldria fer-vos una pregunta, estic fen la ruta de les vacances i voldria posar-hi xinxetes al mapa de llocs d'interes i pernocta i no ser com es fa, n'hi tant sols ser on buscar-les
Merci |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Com l'estàs preparant? Quins programes utilitzes?
|
|
Hola Bitxitos.
Posiblament m'he explicat malament. et poso un enllaç que es el que vuldria fer jo marcar la ruta i posar-hi unes senyal als llocs on visitarem o pernoctarem L'enllaç es el següent que mes o menys tambe volem fer el mateix recorregut pero sempre per Suecia a Noruega nomes arribarem fins les Lofoten. www.rutadeviaje.com/noruega/diario/mapa_grande.htm |
|
A l'enllaç que poses es tracta d'una pàgina web i per tant programada amb diferents imatges.
Però pel que comentes crec que et pot servir el Google Maps, que té una opció de compartir els punts que marques en el mapa. |
|
Exacto con google EARTH (maps no ho sè) sí que puedes poner chinchetas y trazar un recorrido, incluso que te calcule los km aproximados que hay (siempre con líneas rectas). |
|
És veritat, les marques al Google Earth i exportes les que t'interessin a Google Maps, aquí t'has de crear un compte, però imagino que serà tipus Picassa. |