Benvingut,
Convidat/da
|
|
Per si us interessa, en Decathlon he comprat dos panels amb 25 leds cadascú amb selector de 10 ó 25 leds.
Té a més un antimosquits per ultrasons, es pot agafar per velcro, imans ó nansa. Es carrega per dinamo, 12v. i 220v. (amb adaptador), preu 39,90 €. Fico l’enllaç del fabricant on hi ha foto i les seves característiques www.idkmultimedia.com/index.php?main_page=product_info&products_id=23 Decathlon: www.decathlon.es/ES/eco-800-35065890/ Salutacions ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
He posat el enllaç correcte ja que no estava bé:
www.idkmultimedia.com/index.php?main_page=product_info&products_id=23 :) Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Donç està força bè.
Ho anirem a aveure. Gràcies per l' enllaç. |
|
He entrat a mirar-ho, però el francés i jo no anem pel mateix camí. Començant per què es el primer cop que sento anomenar la paraula "led", vaig apanyada, oi? :roll:
|
|
Hola Carrie,
En aquest enllaç explica el que és un Led, en les ACs la avantatge de posar llums leds es l’estalvi de consum elèctric, evidentment la llum que emet no és com la de les bombetes de incandescència habituals que tenim muntades, però a favor tenim que només consumeixen un 10% de les d’aquestes: www.taringa.net/posts/info/1197474/Ahorro-de-energia_-Leds,-...ion-del-futuro_.html www.iluminacionled.com.ar/ Salutacions ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
GRACIES Carlos75. He llegit per sobre (estic a la feina) però més o menys ja ho he entés. M'ho miraré a casa amb més calma.
Mercés! |
|
Els Leds son una font de llum freda i permeten un gran estalvi d’energia, però son massa cars en comparació per l’estalvi domèstic. S’utilitzen en situacions on es necessari un munt d’enceses i apagades continues, resistència al impacte i principalment espai i evidentment per la portabilitat.
A les AC l’estalvi es important però hem de buscar l’equilibri entre el consum i l’economia. Actualment segueixen sent mes rentables amb aquesta relació preu consum les làmpades compactes i per això disposem de les làmpades de l’enllaç. www.osram.com/osram_com/Professionals/General_Lighting/Compa...R_12_V_DC/index.html Pel preu d’un sistema de Leds, comparant el rendiment lumínic, podem obtenir-ne set de compactes. Tenint en compte que el producte Led del Decathlon te 250.000 mcd que equivalen a 460 lúmens aproximadament i que cada làmpada compacte te 600 lúmens, podeu fer el càlcul. Conversor mcd a lumen per si interessa led.linear1.org/lumen.wiz |