• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Olor a gas fa 14 anys 11 mesos #28955

• os
  • Visitant
  • Visitant
Apreciats companys. En la nostra primera sortida va anar tot ok, però vaig observar una cosa que m'amoina una mica i volia saber la vostra opinió. Tinc instalat gas propà a la ac, tot correcte, a la sortida de gasos exterior quan està en marxa nevera i/o caldera se sent pudor de gas, crec que pot ser normal, però no sé si és pel corrent d'aire o què que aquesta pydor m'entra dins i aixó em preocupa una mica. Estic pendent de comentar-li al venedor, però m'agradaria saber la vostra opinió, a que sóc novell. Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Olor a gas fa 14 anys 11 mesos #28958

Normal.
Vigila, però, que nosaltres no sabem l'intensitat d'aquesta pudor.
Pensa que tot és nou, oi?
La nevera funciona cremant gas i aixó produeix una combustió. Si apropas el nas a la reixa de ventilació de la nevera, sentiràs una pudor a gas. Si passa el temps i creus que és molt forta, comenta-li al venedor.
Salut!
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re: Olor a gas fa 14 anys 11 mesos #28959

• os
  • Visitant
  • Visitant

Normal.
Vigila, però, que nosaltres no sabem l'intensitat d'aquesta pudor.
Pensa que tot és nou, oi?
La nevera funciona cremant gas i aixó produeix una combustió. Si apropas el nas a la reixa de ventilació de la nevera, sentiràs una pudor a gas. Si passa el temps i creus que és molt forta, comenta-li al venedor.
Salut!

Gràcies company. De totes maneres no sé si´val la pena comprar-se un detector de gasos.

Re: Olor a gas fa 14 anys 11 mesos #28960

mentre dintre de l'auto no faci olor, no n'has de temer.
inverteix aquests euros en el GPS.
Salut!
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re: Olor a gas fa 14 anys 11 mesos #28981

Ja fa temps es van detactar alguns problemes en neveres Dometic de dues portes y la casa Elextrolux es va fer càrrec de les revisions.
Sigue aquest o no el problema de la teva AC, en cap cas es te que sentir pudor ni dins ni fora de l'auto; aixos és sintoma d'una combustió dolenta.
Per la seguritat teva i de la teva familia ... Fes-to mirar !!!

Et poso l'enllaç del fil que en el seu moment es va obrir sobre el tema.

www.totcamping.cat/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1550

www.totcamping.cat/modules.php?name=Forums&file=viewtopi...ight=neveres+dometic

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Neurs gràcies fa 14 anys 11 mesos #29004

• os
  • Visitant
  • Visitant
Moltes gràcies per la informació, si que m'ho faré mirar, tot i que la nevera no és de dues portes, però crec que si que hi ha una falla en la combustió i més si a fora tampoc s'ha de sentir pudor a gas. Gràcies.

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12