Benvingut,
Convidat/da
|
|
Apreciats companys. En la nostra primera sortida va anar tot ok, però vaig observar una cosa que m'amoina una mica i volia saber la vostra opinió. Tinc instalat gas propà a la ac, tot correcte, a la sortida de gasos exterior quan està en marxa nevera i/o caldera se sent pudor de gas, crec que pot ser normal, però no sé si és pel corrent d'aire o què que aquesta pydor m'entra dins i aixó em preocupa una mica. Estic pendent de comentar-li al venedor, però m'agradaria saber la vostra opinió, a que sóc novell. Gràcies.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Normal.
Vigila, però, que nosaltres no sabem l'intensitat d'aquesta pudor. Pensa que tot és nou, oi? La nevera funciona cremant gas i aixó produeix una combustió. Si apropas el nas a la reixa de ventilació de la nevera, sentiràs una pudor a gas. Si passa el temps i creus que és molt forta, comenta-li al venedor. Salut! Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
Gràcies company. De totes maneres no sé si´val la pena comprar-se un detector de gasos. |
|
mentre dintre de l'auto no faci olor, no n'has de temer.
inverteix aquests euros en el GPS. Salut! Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
Ja fa temps es van detactar alguns problemes en neveres Dometic de dues portes y la casa Elextrolux es va fer càrrec de les revisions.
Sigue aquest o no el problema de la teva AC, en cap cas es te que sentir pudor ni dins ni fora de l'auto; aixos és sintoma d'una combustió dolenta. Per la seguritat teva i de la teva familia ... Fes-to mirar !!! Et poso l'enllaç del fil que en el seu moment es va obrir sobre el tema. www.totcamping.cat/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1550 www.totcamping.cat/modules.php?name=Forums&file=viewtopi...ight=neveres+dometic Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Moltes gràcies per la informació, si que m'ho faré mirar, tot i que la nevera no és de dues portes, però crec que si que hi ha una falla en la combustió i més si a fora tampoc s'ha de sentir pudor a gas. Gràcies.
|