• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

GPS quin triar fa 15 anys 9 hores #28604

• os
  • Visitant
  • Visitant
Hola altre cop. M'agradaria saber quin GPS és el que va millor per fer rutes a nivell Espanya i Europa. Gràciws.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: GPS quin triar fa 14 anys 11 mesos #28631

Dintre de tota la llista de gps, tot depén del teu pressupost. Totes les marques er portaran allà on tu vulguis anar.
Jo crec que mirant la calitat/preu i el número de vendes, jo et recomenaria aquestes:
1- Tom Tom: té una gran varietat de models i de tots preus, però un que està molt és el ONE Europe 22, que et surt per uns 180 Euros, o el XL Europe 31 que surt per uns 240 Euros. també pots comprar el mateix model, només amb els mapes de la península i descarregar-te els d'Europa. A un altre nivell tens els GO 530 i el GO 730,però aquests ja van de 350 a 400 Euros. Tens el V3 Europa por unos 160 Euros
2- Navman: Tienes los F10, F20 Europe i els models S-30, S50, 70 i 90, i els preus van des de 116 Euros als 215 Euros del model S-70, que és molt complert.
3- Tot i que la resta de marques no les conec molt, també tenen varietat de models, com els Acer, Airis, Garmin, Navteq, Mio.

A vegades a les web del corteingles, carrefour i alcampo es poden trobar ofertes per fer la compra per internet, i et surt un 10 % més barat.

Espero que t'ajudi una mica.

Re: GPS quin triar fa 14 anys 11 mesos #28689

una cosa a tener en cuenta son los cristales del coche, los de mi coche son atermicos y necesitan un GPS con SiftStar III, porque sino no recepciona ningun satelite.

Gràcies fa 14 anys 11 mesos #28954

• os
  • Visitant
  • Visitant
Gràcies pels consells. Em sembla que em tiraré cap al TOM TOM, n'hi ha un de nou per 200 aprox amb mapes de tota europa que fa bona pinta. Gràcies

Re: Gràcies fa 14 anys 11 mesos #29079

Gràcies pels consells. Em sembla que em tiraré cap al TOM TOM, n'hi ha un de nou per 200 aprox amb mapes de tota europa que fa bona pinta. Gràcies

Nosaltres tenim el TOM TOM i despres de fer varies practiques crec que es el millor, pots ampliar la tarjeta que porta i actualitzar-la sempre que vulguis.
Nosaltres tenim posades totes les areas , parkings i campings ( PDIs) i ens va de conya.

Salutacions

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12