Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola altre cop. M'agradaria saber quin GPS és el que va millor per fer rutes a nivell Espanya i Europa. Gràciws.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Dintre de tota la llista de gps, tot depén del teu pressupost. Totes les marques er portaran allà on tu vulguis anar.
Jo crec que mirant la calitat/preu i el número de vendes, jo et recomenaria aquestes: 1- Tom Tom: té una gran varietat de models i de tots preus, però un que està molt és el ONE Europe 22, que et surt per uns 180 Euros, o el XL Europe 31 que surt per uns 240 Euros. també pots comprar el mateix model, només amb els mapes de la península i descarregar-te els d'Europa. A un altre nivell tens els GO 530 i el GO 730,però aquests ja van de 350 a 400 Euros. Tens el V3 Europa por unos 160 Euros 2- Navman: Tienes los F10, F20 Europe i els models S-30, S50, 70 i 90, i els preus van des de 116 Euros als 215 Euros del model S-70, que és molt complert. 3- Tot i que la resta de marques no les conec molt, també tenen varietat de models, com els Acer, Airis, Garmin, Navteq, Mio. A vegades a les web del corteingles, carrefour i alcampo es poden trobar ofertes per fer la compra per internet, i et surt un 10 % més barat. Espero que t'ajudi una mica. |
|
una cosa a tener en cuenta son los cristales del coche, los de mi coche son atermicos y necesitan un GPS con SiftStar III, porque sino no recepciona ningun satelite.
|
|
Gràcies pels consells. Em sembla que em tiraré cap al TOM TOM, n'hi ha un de nou per 200 aprox amb mapes de tota europa que fa bona pinta. Gràcies
|
|
Nosaltres tenim el TOM TOM i despres de fer varies practiques crec que es el millor, pots ampliar la tarjeta que porta i actualitzar-la sempre que vulguis. Nosaltres tenim posades totes les areas , parkings i campings ( PDIs) i ens va de conya. Salutacions |