• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Orientar parabolica fa 18 anys 2 mesos #27413

TINC UNA PARABOLICA PORTATIL I HE ESTAT BUSCANT PER ORIENTARLA,PER ESPANYA HI HAN VARIES PAGINES QUE ET DONEN LES COORDENADES PERO PER EUROPA NO TROBO RES.JO EN CONCRET ESTARE A VADA (LIVORNO).COM HO FEU VOSALTRES.MERCI ENS VEIEM. :D :D :D :D :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Orientar parabolica fa 18 anys 2 mesos #27415

Jo encara recordo l´estiu passat a la Bretagne, en Pere i en Jordi (Jave4) montant i desmuntant la punyetera antena... em sembla que 4 vegades, a la meva cv, a la d´en Jordi, per dintre de la claraboia, enganxant-la al pal de l´antena.... al final va acabar a un seto....
ës important que no tinguis arbres a prop.... ara és dormint, en Pere, quan s´aixequi ja li preguntaré.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12