• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Orientar parabolica fa 15 anys 3 setmanes #27413

TINC UNA PARABOLICA PORTATIL I HE ESTAT BUSCANT PER ORIENTARLA,PER ESPANYA HI HAN VARIES PAGINES QUE ET DONEN LES COORDENADES PERO PER EUROPA NO TROBO RES.JO EN CONCRET ESTARE A VADA (LIVORNO).COM HO FEU VOSALTRES.MERCI ENS VEIEM. :D :D :D :D :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Orientar parabolica fa 15 anys 3 setmanes #27415

Jo encara recordo l´estiu passat a la Bretagne, en Pere i en Jordi (Jave4) montant i desmuntant la punyetera antena... em sembla que 4 vegades, a la meva cv, a la d´en Jordi, per dintre de la claraboia, enganxant-la al pal de l´antena.... al final va acabar a un seto....
ës important que no tinguis arbres a prop.... ara és dormint, en Pere, quan s´aixequi ja li preguntaré.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12