• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

llums interiors fa 15 anys 1 mes #26049

be doncs resuta que la nostra ac fa una llum mes aviat grogenca i apagada, encara que t'hi veus be, et dona la sensacio que fa poca llum en comparacio amb les ac,s noves que fan una llum clara, blanca.
L'altra dia vaig mirar el tipus de bombeta que hi va i es de 21 w (n´hi ha dues en el mateix panell) i la pregunta es la seguent: sabeu si es pot canviar i posar-hi una cosa una mica mes modern i que gasti poca bateria?

Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: llums interiors fa 15 anys 1 mes #26057

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Jo un dia vaig veure una web, ara no recordo quina, en la que mostràven un munt d bombetes de leds, adaptables al lloc on normalment hi havien d'incandescents.
I segur que trobes també bombetes normals.

A mi les de leds, de moment no m'agrada la llum tan blanca que fan, segur que en poc temps comencen a sortir en colors més càlids.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: llums interiors fa 15 anys 1 mes #26067

Re: llums interiors fa 15 anys 1 mes #26809

Jo he posat al sostre del menjador dues tires de led's de l'ikea, 40€ cada una (si, son una mica cars) pero fan molta llum i gasten molt poquet

Salut,
Oscar

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12