• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Líquid WC fa 15 anys 2 mesos #25797

Hola a tots,
Tinc que comprar líquid químic pel WC i m’aniria bé saber on puc aconseguir la botella de 2 litres de Theford aqua fleen blue o similar a un millor preu.
A la web de AreaPuntoControl he vist que el venen a 14€. Algú sap més llocs abans de desplaçar-me a APC?
Gràcies :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Líquid WC fa 15 anys 2 mesos #25802

Nosaltres vam comprar els líquids a Covilas al POble Nou, no recordo el preu però em sembla que tambè oscilava pels 14 €.

COVILAS, S. L.
Calle Llull, 163-173
08005 BARCELONA (SPAIN)
Tel. (+34) 93 485 27 27 - Fax: (+34) 93 485 37 16
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Re: Líquid WC fa 15 anys 2 mesos #25804

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
A www.centraldelcaravaning.com, acostumen a tenir alguna atenció amb els de totcàmping, però no recordo el preu.
Pots preguntar per en Dioni.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Líquid WC fa 15 anys 2 mesos #25808

A Anoia Caravanes també es mouen per aquest preu.

Si vols preguntar el telèfon és 938-094-135. Si t'interessés puc anar a comprar-les i baixar-te-les a Barcelona.

Re: Líquid WC fa 15 anys 2 mesos #25810

Nosaltres vam tenir sdort quan vam anar a Narbonne i estàven d´oferta, a 9 €, vam agafar 3.
Però a on el compro habitualment ja cobren el que dius més o menys.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Líquid WC fa 15 anys 2 mesos #25814

pues yo compre en el hipercor, no es de la misma marca, no tenian, pero es liquido para WC quimico y es el que estoy utilizando ahora, no recuerdo el precio pero si que era bastante mas barato que el theford

Re: Líquid WC fa 15 anys 2 mesos #25829

En David de vegades ho compra al Leroy Merlin, tot i que creu recordar que n'havia pagat 12-13 EUR (diu que hi podria haver 1 EUR de diferència), no val la pena anar-hi expressament.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Líquid WC fa 15 anys 2 mesos #25835

Allò que diu l'EvaV és cert: jo les he comprat alguna vegada al Leroy de Sant Boi, n'hi havia cert estalvi (poc) però si estava allà per una altra cosa i les veia, arreplegava un parell.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Líquid WC fa 15 anys 2 mesos #25845

Hola a tots,
He anat a Covilas que m'ha dit Mirypaco i alla el de 2 litres el tenen a 13€ i ho he comprat.
Gràcies a tots.

Per cert que com era d'esperar vas mirant..., i finalment també m'he comprat un enfosquidor per la claraboia del llit de la capuxina ja que la meva dona no vol llum per dormir, no ho entenc, jo tanco els ulls i em quedo dormit... :mrgreen:

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12