Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tots,
Tinc que comprar líquid químic pel WC i m’aniria bé saber on puc aconseguir la botella de 2 litres de Theford aqua fleen blue o similar a un millor preu. A la web de AreaPuntoControl he vist que el venen a 14€. Algú sap més llocs abans de desplaçar-me a APC? Gràcies ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Nosaltres vam comprar els líquids a Covilas al POble Nou, no recordo el preu però em sembla que tambè oscilava pels 14 €.
COVILAS, S. L. Calle Llull, 163-173 08005 BARCELONA (SPAIN) Tel. (+34) 93 485 27 27 - Fax: (+34) 93 485 37 16 Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. |
|
A www.centraldelcaravaning.com, acostumen a tenir alguna atenció amb els de totcàmping, però no recordo el preu.
Pots preguntar per en Dioni. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
A Anoia Caravanes també es mouen per aquest preu.
Si vols preguntar el telèfon és 938-094-135. Si t'interessés puc anar a comprar-les i baixar-te-les a Barcelona. |
|
Nosaltres vam tenir sdort quan vam anar a Narbonne i estàven d´oferta, a 9 €, vam agafar 3.
Però a on el compro habitualment ja cobren el que dius més o menys. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
pues yo compre en el hipercor, no es de la misma marca, no tenian, pero es liquido para WC quimico y es el que estoy utilizando ahora, no recuerdo el precio pero si que era bastante mas barato que el theford
|
|
En David de vegades ho compra al Leroy Merlin, tot i que creu recordar que n'havia pagat 12-13 EUR (diu que hi podria haver 1 EUR de diferència), no val la pena anar-hi expressament.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Allò que diu l'EvaV és cert: jo les he comprat alguna vegada al Leroy de Sant Boi, n'hi havia cert estalvi (poc) però si estava allà per una altra cosa i les veia, arreplegava un parell.
Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Hola a tots,
He anat a Covilas que m'ha dit Mirypaco i alla el de 2 litres el tenen a 13€ i ho he comprat. Gràcies a tots. Per cert que com era d'esperar vas mirant..., i finalment també m'he comprat un enfosquidor per la claraboia del llit de la capuxina ja que la meva dona no vol llum per dormir, no ho entenc, jo tanco els ulls i em quedo dormit... :mrgreen: Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|