Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tothom.
Algú em podría dir com és calculen els ampers? Hi ha una equivaléncia entre wats i ampers? El tema és que aquesta S.S. quan normalment no tenim problemes de llum, sempre ens saltava el diferencial de la torre, que era per quatre cv. Jo vaig mirar els ampers d'un calefector que tinc al avancé, peró no ho posa tant sols diu 1000/2000W. Per altra banda el consum que tinc normalment és el calefector, la nevera, la llum de la cv. la tele, llum avancé i esporàdicament micrones de 750W (que per precaució, quan l'engego, paro el calefector) Ho dic per saber sí jo realment vaig passat, ja que l'amo ens deia que teníem 7 ampers per cv. Moltes gràcies DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
creo que con 7 amperios tienes cerca de 1500 W, no recuerdo la formula, pero creo recordar que se multiplica por los voltios, asi que 7 amperios por 220 voltios dan un consumo de cerca de 1500 W.,
con 7 amperios no debes de tener muchos problemas, salvo que sea en zona muy fria, de lo que dices lo que mas consume es el calefactor, la nevera el consumo es minimo. |
|
En principi amb 7 ampers tenies per 1400 w. si el calefactor que tenies era de 2000 ja saps perque saltava. Normalment els calefactors acostumen a poder graduar les potencies de 1000 i de 2000. Els microones en el moment de l'arrencada tambe disparen el seu consum.
|
|
La formula més senzilla per saber els ampers és la següent:
Watios / voltios Exemple un ordinador consumeix 120 wats a 12 volts = 10 ampers hora. Si el consum es fa amb una AC: Cal tenir present que les bateries es sap la seva capacitat de càrrega pels Ah, i potser no té massa sentit doncs realment es podria mesurar en watios. Per tant si disposem de una bateria de 75 Ah ens donarà per un consum total de 900w. (75ax12v), sempre que estigui totalment carregada, a partir d’aquí s’han de fer els càlculs de consum i temps per saber fins on la bateria pot aguantar, tenint present que determinats aparells tenen pics de consum al engegar-los i que una bateria quasi mai està al 100 % i que tampoc és pot quedar sense carrega per que després costa moltes hores tornar-les a carregar (bateries d’àcid o d’arrencada que són les que venen habitualment amb l’AC). Espero haver ajudat a aclarir-ho o "liar-la" :D Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Hola Masi,
La formula ràpida de saber-ho ( amb el permís d'en carlosk75) és: 1 amper = 230 w. Si tens 7 ampers al càmping: 7amp. x 230w. = 1.610 w. Referent al calefactor, la majoria tenen dues posicions, 1.000w o 2.000w. Si tens el calefactor engegat a la 1a. marxa i conectes el microones, quasi segur que et saltarà (1.000w + 750w = 1.750 w) El consum de la TV, la nevera i alguna bombeta interior i exterior es minim comparat amb aquest tipus d'aparells de gran consum. Una opció que tens es posar bombetes de baix consum, alguna cosa guanyaras ( no es el mateix una bombeta incadecent de 60 w que una de 7 w. que et faci la mateixa llum. Una cosa que he sentit a dir alguna vegada és, que si tens el cable electric de la cv a la torre de llum enrroscat i no el tens ben estirat, pots arribar a perdre 1 amper, no sé si es cert o no, però per si de cas..... :roll: Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
el tener el cable enrollado lo que provoca es que se recaliente con el consiguiente peligro que ello conlleva.
no iba tan descaminado con mis calculos +- 1500 W |
|
Moltes gràcies a tots, aixó del cable també ho havía sentit jo, de nou gràcies.
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
|