Benvingut,
Convidat/da
|
|
M'he adonat conte que tinc l' ITV caducada, algù en sap dir que es lo que es miren en la inspeccio i cuan fan pagar.
No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Pel que em van comentar a mi en tres estacions quan havia de matricular la meva miren:
.- Pneumàtics .- Fre d'inèrcia .- Llums .- Estat del xasis i carrosseria .- Sistema d'aclopament (llança) .- Certificat de la instal·lació del gas (això només m'ho van dir en una) |
|
Moltes gracies, per la informaciò
No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella
|
|
Per cert, quan s'ha de passar la priemra ITV? Hi ha qui em diu als 5 anys, altres als 6 anys i resulta que els cotxes ara l' han de passar als 4, passa el mateix amb la caravana?
|
|
La primera als quatre anys de matricular-la i després cada dos anys.
|
|
Doncs, si no recordo malament, quan em vaig treure el E, la ITV de les caravanes era als 6 anys. |
|
ah, i després dels 6 anys cada 2 anys,
salutacions |
|
Piti, doncs no ho recordes malament, les caravanes efectivament han de passar la primera ITV als sis anys i després cada dos anys.
Nesc, el preu de la revisió varia en cada comunitat autonòmica (té nassos la cosa :evil: ). Jo la darrera la vaig passar a Sabiñanigo (Osca) aprofitan que erem allà de vacances i ens va costar fa dos anys un 12.5 eu. A Catalunya crec recordar que s'acostava al 30 eu. (no ho recordo segur, però sé que quasi era el doble. :roll: Et deixo aquest telefon d'informació de l'ITV 902.127.600, aquí t'informaran de tot i de pas, si vols pots demanar dia i hora per la revisió. Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|