Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tots,
Us adjunto dues fotos d’un brico-domèstic que he fet i ja ho tinc posat en la porta del garatge de la AC, darrera hi ha dues lliteres i en la de baix, la nena que dorm amb el cap en aquest costat, em va comentar que es despertava amb fred. Al principi vaig provar amb un coixí gran que tenim i em va dir que molt millor. Li vaig donar voltes al tema i per no deixar res fix, he cercat una solució que és la que tinc instal•lada i us la recomano si us trobeu en la mateixa situació. He posat un placa de 80 d’ampla per 126 d’alt d’un material tèrmic que s’utilitza per tapar les piscines d’aigua calent, aquest material és com una espuma molt densa. Ho he fixat amb velcro autoadhesiu del tipus industrial que és més resistent i de color transparent. En l’interior, tocant la llitera superior i al ample, ho he enganxat amb una tira de 50 cm., i als laterals amb una de 10 cm. en cada costat. D’aquesta forma està tocant a la paret i evita que es mogui i també fa de segona paret. La avantatge és que quan arribi l’estiu o quan ho necessiti el puc treure i ficar-ho sota el matalàs. Com veureu al enllaç que us adjunto és de color blau ‘piscina’ (si fos blanc s’integraria més). Bé, aquí teniu si el necessiteu la meva brico-chapucilla. picasaweb.google.es/carlosk75/AillarPortaGaratgeACPerLliteraInferior Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
moltes gràcies per l´informació.
si enas més , de bricos, aqui estarem per veure´ls. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Gracies per la informació.
|
|
Moltes gracies , a mi me anira de conya , on puc trobar aquest aillant ?? y el velcro industrial ???
Mària |
|
Hola Maria,
El aïllant me'l va donar el meu germà que treballa en aquests temes i tenia una mostra, crec que també et podria servir els matalassets que s’utilitzen en camping per anar a dormir al terra amb el sac, aquests que són enrotllables, son aïllants també. El velcro, en Servei Estació a Barcelona, planta sotano . Salutacions!!! :D Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Pren nota , y gracies per compartir les teues idees amb nosaltres .
Petonets a les nenes :D |
|
El material aïllant dels matalassets de camping a que es refereix el carlosk75, tambe el pots trobar al servei estació per metres.
|
|
Gracies Patufet :D
|
|
Em podeu donar la adreça de "servei estació" ??? :oops:
Es que no se on es troba ![]() |
|
Jo m'estic referint al Servei Estació que hi ha a Barcelona al carrer Aragó entre Passeig de Gràcia i Rambla Catalunya. No se si a València tambe existeix.
|
|
Maria,
Pàgina web de Servei Estació on trobaràs les botigues: servei-8690-1.hostings.nexica.net/motor.php?id_pagina=empresa/sucursals Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
nosaltres ho vam sol.lucionar possant-hi a la porta un burlete perque no entrès fred i ha funcionat bé.
ho podeu veure aquí: picasaweb.google.es/nflanena/BricoPerALlarPortaMagatzem |
|
nosotros hicimos la misma solucion de Nena y nos funciona.
|