Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola de nou.
Doncs voldria saber si hi ha manera de connectar 2 bombones de propà, i que primer es consumeixi una i quant s'acabés ,saltés a l'altra.(No se si m'explico) Merci. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hi ha un aparell, em sembla que al catàleg de Fiamma....sí ho trobo ja t'ho diré
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
doncs merci ,vaig a fer una ullada a veure si ho trobo. ![]() |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
hola rufaca, crec que masi parla d´això
www.narbonneaccessoires.fr/boutique/product_info.php?products_id=11063
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
si si és aixó, moltes gràcies companys ![]() |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
............Però ja saps que si no estàs al tanto et pots trobar amb les dos ampolles buides ???
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo ho vaig estar consultant i em van dir que quan s'acaba la primera s'encén un pilot d'avís.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
jejejej, espero que no , peró com diu el company + avall,si s'encen un pilot d'avis aixó ja serà la repera.De moment estic a l'espera de que m'arribi, ja us diré com va tot. Un saludo.Pep. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo vaig asta buscant un mano metro, però , segons diuen els entesos, no existeix.
Lo del pilot que san cent, o no,( en la meva sort seria que no) no m'acaba de fe al pes, segur que en quedaria sense propà, lo del mano metro en feia mes gracia, perquè per la nit podria mira el estat de carga. Ja ens explicaràs rufaca |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Vicenç, no sé què tal resulta aquest truquet del drap humit per tal d'endevinar quant gas queda a la bombona:
acpasion.net/foro/showthread.php?t=24246
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
No entenc tant de rebombori ja que aquest sistema el tinc des de que vaig adquirir l’auto.
Primera qüestió, com connectar dues bombones. Fàcil primer una y quant s’acaba l’antre. D’aquesta manera t’assegures de que primer es consumeix una i després l’altre. Segona qüestió i mes important, quant s’acabi la primera bombona salti automàticament a l’altre. En el meu sistema quant s’acaba la primera bombona una senyal acústica avisa de la necessitat de canviar-la. Primer comença a la nevera i si l’estufa està en marxa també s’escolta. En aquest moment es quant has de saltar ràpidament per activar el primer sistema a l’exterior. Si plou fas el salt amb paraigües, si fa sol amb samarreta, si fa fred ben tapat...... cada sistema te els seus procediments. Espero que hagi quedat clar. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hi han varis sistemas d'aparells per conectar dues bombones de gas a l'hora y perque canviin l'ampolla quant s'acaben.
Jo porto el Duomatic Plus de Truma, peró també existeix el Triomatic i algun altre més, el funcionament es practicament el mateix a tots, funcionen per diferencia de pressions, un comandament ens permet seleccionar quina es l'ampolla principal i quina la secundaria, quan la principal s'acaba i deixa de donar el minim de pressió necesari, s'activa l'altre ampolla, llavors es gira el comandament per seleccionar la segona ampolla com a principal i es canvía l'altre ampolla per una de nova que ara queda com a secundaria. La principal diferencia entre els diferents sistemas, es que uns porten indicadors i el comandament al interior del habitacle i altres porten un manómetre sobre cada ampolla i el comandament sobre una de les dues o al costat. La funció final es la mateixa i no suposa cap problema que el comandament o els indicadors siguin al arcó, com es el meu cas. Per mesurar la quantitat de gas que queda a l'ampolla no hi ha cap sistema que sigui eficaç, els manómetres indicarán la pressió del interior de l'ampolla que variará segons la temperatura ambient, a mes temperatura mes pressió, aquesta pressió es estable mentres hi hagi líquid a l'interior i només baixará de pressió quant aquest s'acabi i comenci a disminuir la quantitat de gas, massa tard per controlar quant s'acabará el gas. Fins ara la manera de controlar la quantitat de gas dins d'una ampolla es feia per pes, per Kg de líquid, aixó es eficaç en instalacions fixes, peró nosaltres portem les ampollas lligades perque no es moguin, així que no podem controlar el pes si no les deslliguem i les treiem, massa complicat per fer-ho. Hi ha altres sistemas bastant eficaços, son similars al sistema del drapet humid, es tracta de controlar la temperatura al llarg de tota l'ampolla, el gas per passar del estat liquid a gaseos, necessita absorbir temperatura, aixó fa variar la temperatura de l'ampolla, on hi ha liquid te temperatura ambient, just on s'acaba el líquid i comença el gas es produeix una baixada de la temperatura donat que el liquid l'absorveix de l'ampolla per gasificarse, i per sobre augmenta la temperatura novament de forme gradual fins a temperatura ambiént a la part alta de lámpolla. ¿Heu vist aquests termometres que son com una cinta que canvia de color segons la temperatura? Donç hi han coses similars que es posen per iman a l'ampolla i ens indican el nivell per canvi de color. Peró les tecnologies avançen, i els nous sistemes estan arriban, aquets sistemes funcionen per ultrasons i son realment molt eficaços, peró de moment només n'he sentit a parlar i encara no els conec, peró crec que ja hi ha algún model que pot anar bé per els nostres vehicles, i del preu no se que dir, peró mel puc imaginar. Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |