Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bona nit companys,
se m'ha rovellat una mica la bola del cotxe, i segons tinc entès no és bo per a l'estabilitzador (Al-Ko). M'ha dit que per treure'l puc fregar-la amb llana d'acer. Pot funcionar? Com la manteniu neta vosaltres? Moltes gràcies per la vostra atenció. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Bitxitos,
No se si quan no fas anar la CV tapes la bola amb el seu tap. Nosaltres la portem tapada i una mica de rovell potser si que agafa, pero quasi gens. No hi fem res. Només al principi de temporada que porta més dies sense enganxar la caravana, l'haviem netejat amb una especie d'esponja que porta paper de lija pels costats per tal que torni a quedar lluenta. El que no has de fer mai és posar oli o greix a la bola. Salutacions
|
|
Tap? 8O Quin tap? 8O
No, no la porto tapada. Gràcies per la resposta, que no s'hi ha de posar ni grasses ni olis ja ho sabia, com a màxim netejar-la amb alcohol i deixar-ho assecar abans d'enganxar. |
|
La bola del cotxe, te una especie de caputxó per tal de protegir la bola i protegir els altres cotxe si els hi dones un cop al aparcar.
Hi ha cotxes que hi porten una pilota de tenis foradada. Suposo que a qualsevol botiga de CV pots trobar aquest tap. Salutacions
|
|
es obligado llevar puesto el tapon de la bola, poca gente lo hace pero es verdad
para quitarle el oxido con un nanas de aluminio y listo saludos a tod@s |
|
que no fas servir gaire la caravana, perque a mi el estabilitzador me la manté lluent, la bola esclar :mrgreen:
|
|
Ha sigut en un mes, des del pont de desembre.
|