• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Calefactor a 12V per AC en marxa...........opinions......... fa 15 anys 3 mesos #23776

• Anonymous
  • Avatar de Anonymous Autor del tema
  • Visitant
  • Visitant
Hola,
Tenim una AC de 6 places en viatge i com anem amb nens petits he pensat que per calentar més ràpidament l'habitacle podria posar-hi un petit calefactor a 12 V com el de l'enllaç només durant els primers 10-15 minuts de marxa del vehicle (no el connectaria amb el vehicle parat, per això ja tenim la Truma...). El posaria ben agafat a algun lloc per a que no es mogués en marxa i no pugui fer cap mal...

Algú ho ha provat o creu que funcionaria bé? puc tenir algun problema?

www.caravanas-evasion.com/chauffage-ceramique-12-v-120w-a-9531.html

Accepto altres tipus de "truquillos" per calentar l'habitacle..
;-)
Gracies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Calefactor a 12V per AC en marxa...........opinions......... fa 15 anys 3 mesos #24050

Jo encara le estic donan voltes al calefactor , vols dir que tindria prou potencia si funciona a 12v???
Si fos aixi , aniria cuan el motor esta parat ?
Seria suficien dues bateries per a que funciones ??? Cuan pares , a vegades no interesa encendre la truma, o per escalfar el w.c. abans de la ducha ( retirandolo abans de ducharnos , es clar)
Dema anire a area punto control , si me enrecorde , les preguntare algo

saludos

Mària

Re: Calefactor a 12V per AC en marxa...........opinions......... fa 15 anys 2 mesos #25460

perque no instal·les el secumotion ( em sembla que es diu aixi) i podras portar la calefaccio durant la marxa
salut,
Oscar

Re: Calefactor a 12V per AC en marxa...........opinions......... fa 15 anys 2 mesos #25472

Sobre el calefactor no us puc dir res, però és comparable amb un assecador de cabells, suposo. Per tant, si és semblant... NI SE US ACUDEIXI!!

Jo vaig comprar un assecador i encara no entenc perquè no l'he llençat. No serveix absolutament per a RES!!! :( I això que n'hi havia dos models i em vaig quedar el que deien que ventava més. Quina presa de pèl!! :evil:

gràcies a tots....... fa 15 anys 2 mesos #25590

Som els "antics Peskitos".
Ja tenim el calefactor a 12V i l'hem provat .........
No és la gran solució però almenys ja no fa un fred glacial a la part de darrera de l'auto, es viatja una mica millor.

Esperem a la propera temporada i mirarem alternatives:Secumotion o calefacció en ruta o..... AC nova :roll: (a grandes males.........)

El Secumotion no crec que sigui una bona opció pel nostre tipus de calefacció ja que el viatge a Navarcles vam anar amb la Truma en marxa i poc abans de Manresa se'ns va apagar la flama per algun cop d'aire (estava contínuament mirant-la, per si de cas...), pel que suposo que el nostre model deu ser antic i en ruta se'ns continuaria apagant (l'auto és del 2004).

Gràcies a tots per les vostres aportacions.......

Re: Calefactor a 12V per AC en marxa...........opinions......... fa 15 anys 2 mesos #25597

Si no ho entenc malament vols possar el calefactor per envientar una mica perque els petits no tinguin fret ?.Be doncs potser una bona cosa seria uns deu minuts abans de marxar doncs poses la calefaccio en marxa perque s'escalfi una mica...i aixi posiblement t'estalviis problemes
Salutacions

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • L'Auvèrnia +

Destí: Auvergne ( França ) Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12