• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

bateries fa 17 anys 5 dies #237

hola, bona nit a tothom, ja he arribat de l´altre forum, tinc una pregunta que es de bricoltge tinc la bateria de 100 w que s´ha fet malbe, en un any i mig es normal, he de mirar el repartidor de bateries tambè,gracies per contestar i estic molt content amb en nou domini, espero poder participari força, gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: bateries fa 17 anys 5 dies #251

Hola xguell,jo no soc mecanic pero la meva bateria amb una auto de segona mà hem va durar 3 anys,sense cap tipus de manutenció.Crec que 1 any i mig es molt poca vida per una bateria .
salutacions a tota la gent d'Olot i la Garrotxa.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: bateries fa 17 anys 4 dies #278

opino como Jepi, una bateria nueva tiene una garantia de un año, y un año y medio es poca vida para la bateria,

Re: bateries fa 16 anys 11 mesos #457

Pot passar. La vida de la bateria és molt variable i depèn molt de l'us que s'en faci. En un cotxe és diferent, doncs es fa servir més sovint, però en una autocaravana es poden donar fàcilment aquestes circumstàncies: Estar un mes o més sense engegar-la, quan es surt es fan recorreguts relativament curts, de nit (fars encesos) i amb la nevera conectada a 12 v. De dia es roda poc i es consumeix bastant. El resultat de tot? la bateria mai està carregada del tot i sovint es descarrega gairebé totalment, per tant la durada es redueix moltíssim.
Si aquest és el cas la recomanació seria que procuressis posar a carregar la bateria endollant a 220V durant 12/14 h de tant en tant, a fi que la bateria mantingui un òptim nivell de càrrega.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

resposta de les bateries fa 16 anys 11 mesos #543

Gracies per contestar, al final dues de noves i esperar que vaguin bè, no les he comprat de gel, primer pel preu i segon perque m´han dit que tambè anire bè amb les normals.
Aprofitant la resposta us faig una pregunta, la manguera de les aigues netes de auto la teniu tipus rollet o com la meva que es dobleja i mai mes torna a anar bè, estic molt tip de anar enrrollant i desenrrollant, gracies.

Re: resposta de les bateries fa 16 anys 11 mesos #544

Gracies per contestar, al final dues de noves i esperar que vaguin bè, no les he comprat de gel, primer pel preu i segon perque m´han dit que tambè anire bè amb les normals.
Aprofitant la resposta us faig una pregunta, la manguera de les aigues netes de auto la teniu tipus rollet o com la meva que es dobleja i mai mes torna a anar bè, estic molt tip de anar enrrollant i desenrrollant, gracies.

Una manguera curta, d'uns 3/4 m del tipus més normal del mercat; i una altra de més llarga, uns 15 m, amb possibilitat de ser empalmada amb l'altra tros. Si tens ganes de gastar calés, aquesta la pots comprar del tipus pla enrollable, però la faràs servir molt poc doncs gairebé sempre podràs acostar l'auto a la toma d'aigua. Les mangueres de plàstic de tipus normal, si són una mica bones i tens cura d'enrollar-les bé, no es fan malbé. Jo les porto des de fa més de 10 anys i estan com el primer dia.
Ah, i un joc d'adaptadors per a totes les rosques més un de goma amb cargol que s'adapta als brocs que no tenen rosca.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12