• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Comprar propà fa 15 anys 4 mesos #23491

Algu saps més benzineres on poder comprar propà. Jo abans el comprava a la benzinera que hi ha a la sortida de Terrassa en direcció a Manresa però dissabte a la nit vaig anar i havien canviat de propietaris i ja no tenen ni butà ni propà.

Tinc controlades unes altres dos a la carretera de Rubi a Molins de Rei (Can Jardi) i a Montcada i Reixach. Però algú te alguna més.

Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Comprar propà fa 15 anys 4 mesos #23493

Al costat del parking del forum, carrer San Ramon de Penyafort.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: Comprar propà fa 15 anys 4 mesos #23496

A Badalona, anant per la B-20 en direcció Mataro, a la ultima sortida de Badalona - Mollet del Valles. Nomes sortir, segon semàfor a la dreta (al final d'una pujada després de passar el MAKRO), i pocs metres mes endavant hi ha un caminet de sorra a la esquerra que porta fins un magatzem de Repsol. Allà hi trobes les que vulguis. Això si, nomes obren fins les 5 de la tarda.
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: Comprar propà fa 15 anys 4 mesos #23507

Gràcies

Re: Comprar propà fa 15 anys 3 mesos #24445

En Barcelona, avui he anat a la benzinera del carrer Almogàvers 159-161 amb carrer Àvila (tel. 933005866) i tenen bombones de propà. Si algú li interessa que truqui abans per que ho tenen de prova per veure si té sortida.

Re: Comprar propà fa 15 anys 3 mesos #24451

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
A Montcada, al costat del pàrking montcada hi ha un dipòsit.

De totes formes, l'altre dia em van dir a repsol-butano que me'l portàven a casa, que no calia que jo anés a buscar les ampolles.
Nomès vaig haver de canviar, per telèfon-fax i de forma gratuïta, l'adreça de subministrament de "cal M·3" on la vaig comprar, a casa meva.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12