Benvingut,
Convidat/da
|
|
Algu saps més benzineres on poder comprar propà. Jo abans el comprava a la benzinera que hi ha a la sortida de Terrassa en direcció a Manresa però dissabte a la nit vaig anar i havien canviat de propietaris i ja no tenen ni butà ni propà.
Tinc controlades unes altres dos a la carretera de Rubi a Molins de Rei (Can Jardi) i a Montcada i Reixach. Però algú te alguna més. Gràcies |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Al costat del parking del forum, carrer San Ramon de Penyafort.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
A Badalona, anant per la B-20 en direcció Mataro, a la ultima sortida de Badalona - Mollet del Valles. Nomes sortir, segon semàfor a la dreta (al final d'una pujada després de passar el MAKRO), i pocs metres mes endavant hi ha un caminet de sorra a la esquerra que porta fins un magatzem de Repsol. Allà hi trobes les que vulguis. Això si, nomes obren fins les 5 de la tarda.
hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
Gràcies
|
|
En Barcelona, avui he anat a la benzinera del carrer Almogàvers 159-161 amb carrer Àvila (tel. 933005866) i tenen bombones de propà. Si algú li interessa que truqui abans per que ho tenen de prova per veure si té sortida.
Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
A Montcada, al costat del pàrking montcada hi ha un dipòsit.
De totes formes, l'altre dia em van dir a repsol-butano que me'l portàven a casa, que no calia que jo anés a buscar les ampolles. Nomès vaig haver de canviar, per telèfon-fax i de forma gratuïta, l'adreça de subministrament de "cal M·3" on la vaig comprar, a casa meva. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|