• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Estic fen una proba fa 15 anys 4 mesos #23488

Ahir vaig aconseguir penjar unas fotos amb "Picasa", però si us tinc que dir la veritat no se com ho vaig fer. Aquesta es una nova intentona per veure que surt. Son fotos del Pont de la Puríssima a Albacete.

picasaweb.google.com/Neuscompy/Albacete.

Doncs sembla que si..................
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Estic fen una proba fa 15 anys 4 mesos #23499

Neus,la prova ha sortit bé,i la colla que hi sortiu encara més. :mrgreen: :mrgreen:
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Estic fen una proba fa 15 anys 4 mesos #23500

Has aprovat Neus :mrgreen:

Re: Estic fen una proba fa 15 anys 4 mesos #23510

Neus.... surten bé però no les puc agrandir... no sé si deu se cosa delportàtil... :roll:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Estic fen una proba fa 15 anys 4 mesos #23516

Neus, molt bé. Si vols el pots tindre en castellá (potser es mes aclaridor) i un altre cosa, crec que de la menera que has fet el album el pot veura totom del mon mondial, tens una opcio que nomes poden veurale els que tu vulguis i es tal com has fet posan la url peró per un cercle tancat de gent. Pots escullir cada vegada que publiquis un album. Una abraçada (Ostres, no sé si me explicat masa bé) Si no es aixi, ja saps....ring....ring
Jordi
Viu cada dia com si fos l'ultim

Re: Estic fen una proba fa 15 anys 4 mesos #23517

Perdona, pero ara veig que et surt amb castellá, avans de dinar le vist i era en anglés

Re: Estic fen una proba fa 15 anys 4 mesos #23519

Gràcies Toti, però encara no se ben be com m'he sortit amb tor aquest embolic ;-) :-| :-|
És el primer cop que aconsegueixo (és el primer cop que ho intento) baixar-me un programa sense l'ajuda de l'Eli.......... després el Vicenç a una banda del teléfon i jo a l'altre..............

Neus: estic a la pàgina X...........
Vicenç: sota hi ha una finestreta..............
Neus: no..............
Vicenç: a baix a la dreta...........
Neus: no la vec................
Vicenç: puja la pantalla................
Neus: no es pot............
Vicenç: estás segura que estem a la mateixa pàgina ???
Neus: és l'unica que surt...............
Vicenç: no ho entenc.............
Neus: jo tampoc.............

No em puc creura que després de tot hagi pogut penjar les fotos i les pugui veure tot el mon mundial; intentaré que la propera vegada només tingueu accés els mes intims, però no se com fer-ho.

El dilluns hi haurá una nova "entrega"

Bon cap de setmana :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Estic fen una proba fa 15 anys 4 mesos #23521

Dons, molt be Neus !!!! A la primera te molt de merit. Ara estic al despatx i no tinc el programa instalat, ero diu quelcom "publicar en la web general de Picasa o en un circulo de amigos". Be si necesites ajut ja saps....a la teva disposició.

Re: Estic fen una proba fa 15 anys 4 mesos #23538

Ostres Vicenç,ara inclus ets tecnic informatic,jo quan sigui gran vull ser com tu,un" MACGIBER" :mrgreen: :mrgreen: .
Una abraçada ben forta a tota la família.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12