• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

WIFI fa 15 anys 11 mesos #21798

voldria fer-vos una pregunta referent al Wifi.
Quan estas conectat a Wifi a la pantalla et surt el tant per cent en que el teu ordinador reb la senyal, be doncs la pregunta seria la següent: quin tant per cent fa falta per poder-se conectar a internet?.
A mi m'arriba com a molt al 34 % i no te prou força per conectar-se,....es que a Prats ens han possat el WIFI 8O ....pero no hi ha meneres de conectar-si.

Salutacions a tots

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: WIFI fa 15 anys 11 mesos #21808

Jofranc, no et puc respondre exactament a la teva pregunta, doncs tampoc he aconseguit clarificar-ho.
Quan pescava alguna senyal wifi del veïnat, si no era massa potent em passava com a tu, però no sabia si el senyal era suficient fins que no ho provava.

Re: WIFI fa 15 anys 11 mesos #21816

Avui he provat de situar-me entre les dues antenes que hi ha al poble i la veritat es que la senyal ha estat molt forta del 60 % pero no m'he pogut conectar, potser hi ha alguna "trampa" ho millor dit potser es te d'anar a l'ajuntament a pagar hi a les hores es fera la "llum" :mrgreen:

Re: WIFI fa 15 anys 11 mesos #21818

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1808
  • Gràcies rebudes: 46
Potser cal que sàpigues la contrasenya per entrar. Et posa com obert o amb un candau a la configuració.?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: WIFI fa 15 anys 11 mesos #21820

Hola Nouespai, doncs n'hi ha una que es la de Prats que es oberta, pero n'hi ha una que et demana la clau per poder-hi excedir.
de fet la oberta es la que te mes cobertura, a mes de ser de l'ajuntament diu que no es "segur" :?:

Re: WIFI fa 15 anys 11 mesos #21947

Hola Jofranc,

pels missatges que comentes que et surten intueixo que fas servir el "fantàstic" Bingous.

Si tens messenger obre'l i truca'm Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Crec que em serà més fàcil guiar-te pas a pas que deixar-te una parrafada aquí.

Atentament

Bitxitos
Jordi

No és per la cobertura fa 15 anys 10 mesos #22019

Amb un 34% n'hi hauria d'haver ben bé prou. L'únic que pot passar és que alguns paquets es perdin, i vagi tot plegat un pèl més lent. Però si no et pots connectar gens, és una altra cosa.

Si et diu que "no és segura", no vol dir que si t'hi connectes t'ompli l'ordinador de virus: vol dir que no requereix contrasenya per connectar-s'hi. Pot ser que sigui d'algun veí que no sap com tancar el seu router.

El més probable és que l'Ajuntament publiqui alguna guia sobre com obtenir la connexió (no crec que facin pagar, si és municipal; a més, en quatre dies estaria crackejada). Mentrestant, és qüestió d'anar provant.

Re: WIFI fa 15 anys 10 mesos #22020

Gracies Bitxitos i Serrat, per haber aportat les vostres solucions al tema, ja que per mi es un mon molt novedós tot aixo de l'informatica
Continuarem provan-ho :?: ha veure si tenim sort i abans de les vacances descobrim el mon wifi i aixi poder conectar-me des de qualsevol lloc dels que visitem

Serrat sigues benvingut al forum

Re: WIFI fa 15 anys 10 mesos #22047

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Aprofitant aquest fil voldria saber, si no és ciència-ficció :

Es possible viatjar i mentre s'està en moviment, navegar per internet, amb un módem USB com conexió ?

Si aixó és possible, llavors es podría veure la TV per internet en un portàtil sense haver de tenir TV ni haver de posar antena al sostre ?

Cada cop hi ha més tv que emeten per la xarxa, i tot i que, al menys tv3, es veu en petit tamany, per veure alguna cosa ja m'estaria bé.

Re: WIFI fa 15 anys 10 mesos #22083

A veure...
Si nosaltres, durant el viatge de l'estiu, connectavem l'ordinador a Internet a través del mòdem per línia de telèfon, no hi ha d'haver problema fer-ho mentre estàs en moviment, ja que serà el mateix que parlar pel tf. Ara bé... hauràs d'estar per una zona on es capti el senyal.

A part d'això, pensa que el preu de la connexió aquesta per mòbil és tarifa plana però fins a un cert volum d'informació baixat, per tant.. no sé què et podria costar veure la tele amb aquest sistema!!!

Re: WIFI fa 15 anys 10 mesos #22089

Ídem que Mireia,

Vodafone com Movistar que són els que jo he utilitzat, té software on podries veure el tràfic i per tant el consum de Mbytes que estàs realitzant. Llavors pots fer una prova i és posar-lo a zero o prendre nota del que portes abans de posar-ho en marxa i passat ½ ó 1 hora veure el consum i llavors fer una estimació de costos. Tot dependrà també de la tarifa que tinguis contractada i el ús en general que hi facis del usb-modem, per exemple jo tinc un 1 Gbyte/mes i veig el que ‘em sobra’ o ‘falta’ cada mes.

Aquest sistema de internet per usb té una tassa de transferència de dades alta (ho dirà en la capça del proveïdor) i es possible que sovint ho vegis bé, malgrat tot, no esperis sempre una bona qualitat de imatge/so.

Salutacions

Re: WIFI fa 15 anys 10 mesos #22093

Es possible viatjar i mentre s'està en moviment, navegar per internet, amb un módem USB com conexió ?

Si aixó és possible, llavors es podría veure la TV per internet en un portàtil sense haver de tenir TV ni haver de posar antena al sostre ?

Cada cop hi ha més tv que emeten per la xarxa, i tot i que, al menys tv3, es veu en petit tamany, per veure alguna cosa ja m'estaria bé.

Josep Maria, jo vaig trobar un programa per veure la tv a l'ordinador sense antenes ni tdt ni capturadora. Només has de tenir accés a internet.
El programa es diu "Zattoo", es pot descarregar des del "Softonic", és gratuit, legal i gairebé no ocupa res (16 MB windows 2000/XP, 90 MB Vista).
Els canals que es poden veure son els nacionals, inclosa La Sexta, un canal alemany (Deutsche Well), TV Polònia, France 24 hores i algun altre.
Fins fa uns dies es podia veure el Canal 24 hores de TVE i Teledeporte, ara temporalment no podran veure.
Al donar-te d'alta o registrar-te has de donar una adreça de correu electrònic, on et comunicaran altes i baixes dels canals d'emissió.
Des de fa uns dies ja es pot veure:
1. La primera
2. La 2
3. Antena 3
4. Cuatro
5. Telecinco
6. La Sexta
7. Aragón Sat
8. TVG Sat
9. TVC Internacional (podrem veure el Polònia)
10. Canal Parlamento
11. Popular TV
12. Blomberg TV (canal financer, crec que és amb anglès)
13. Deutseche Welle
14. TV Polònia
15. France 24 hores
16. Poker Channel (ja ho diu el nom)

Els canals del 7 al 12 es podem veure des de fa dos setmanes. No has de canviar res. simplement quan obris el programa a l'escriptori es desplega el panel amb el llistat dels canals automàticament.
La imatge es bona, no es s'atura les imatges, i gairabé no arriba a un segon la diferència de temps amb la televisió habitual.

El que no he provat encara, es si es pot veure quan estàs en ruta, suposo que si, que tens alguna xarxa a prop i tens connexió no has te denir cap problema per veure la tv.
Espero que a algú li serveixi d'ajuda.
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: WIFI fa 15 anys 10 mesos #22111

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Josep Maria, jo vaig trobar un programa per veure la tv a l'ordinador sense antenes ni tdt ni capturadora. Només has de tenir accés a internet.
El programa es diu "Zattoo", es pot descarregar des del "Softonic", és gratuit, legal i gairebé no ocupa res (16 MB windows 2000/XP, 90 MB Vista).
Els canals que es poden veure son els nacionals, inclosa La Sexta, un canal alemany (Deutsche Well), TV Polònia, France 24 hores i algun altre.
Fins fa uns dies es podia veure el Canal 24 hores de TVE i Teledeporte, ara temporalment no podran veure.
Al donar-te d'alta o registrar-te has de donar una adreça de correu electrònic, on et comunicaran altes i baixes dels canals d'emissió.
Des de fa uns dies ja es pot veure:
1. La primera
2. La 2
3. Antena 3
4. Cuatro
5. Telecinco
6. La Sexta
7. Aragón Sat
8. TVG Sat
9. TVC Internacional (podrem veure el Polònia)
10. Canal Parlamento
11. Popular TV
12. Blomberg TV (canal financer, crec que és amb anglès)
13. Deutseche Welle
14. TV Polònia
15. France 24 hores
16. Poker Channel (ja ho diu el nom)

Els canals del 7 al 12 es podem veure des de fa dos setmanes. No has de canviar res. simplement quan obris el programa a l'escriptori es desplega el panel amb el llistat dels canals automàticament.
La imatge es bona, no es s'atura les imatges, i gairabé no arriba a un segon la diferència de temps amb la televisió habitual.

El que no he provat encara, es si es pot veure quan estàs en ruta, suposo que si, que tens alguna xarxa a prop i tens connexió no has te denir cap problema per veure la tv.
Espero que a algú li serveixi d'ajuda.

Es just això el que tinc intenció de fer, enlloc de comprar una Tv ( tinc difícil l'espai i li farem poc servei) había pensat de fer ús del portàtil e internet, però desconec si els mòdems aquests que en parlem poden fer el fet.
Jo entenc que veure la tv al moment, és com navegar, doncs no em baixo res i, des d'aquest punt de vista no surtiria car, però no ho tinc clar.

Re: WIFI fa 15 anys 10 mesos #22119

Josep Mª, sí que és com navegar. Precisament el que "gastes" és informació rebuda; és tant el que "obres" (la informació que mires), com també el que en diem que "descarregues". No sé si m'explico!!

Re: WIFI fa 15 anys 10 mesos #22128

Noespai,

heu considerat l'opció de comprar una antena de TDT USB per al portàtil?

Et permet veure la televisió sense la necessitat de tenir una connexió a Internet i, per tant, pagar la quota de connexió.

Quan estàs mirant la tele per Internet estàs descarregant dades contínuament, cada segon que veus són vint-i-cinc fotogrames, i a més qualitat i major tamany més pes (en octets).

Atentament,

Bitxitos

Re: WIFI fa 15 anys 10 mesos #22129

Jo tinc al portàtil amb un sintonitzador de televisió analogic/tdt i amb la antena exterior veig la tv, en general sempre es veu be, en el meus cas, a vegades tinc que moure de orientació la antena (està al sostre) i el pal en el armari.
Salutacions

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

Cercador

Alguns viatges

• Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Baix Empordà, pobles amb encant +

Vam anar a la comarca gironina del Baix Empordà, amb l'autocaravana, amb la intenció de visitar uns pobles, encara que petits, encantadors, que deixen un grat record en la memòria Llegir més
  • La Franja i el Maestrat +

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12