• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ventilador-claraboya, ¿alguien tiene? fa 15 anys 7 mesos #217

¿que tal funcionan?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ventilador-claraboya, ¿alguien tiene? fa 15 anys 7 mesos #228

Yo tengo uno.... metido en la caja y sin montar. Y asi, la verdad, no termina de funcionar. Lo compré aprovechando las rebajas de la Fira (20% menos), pero.... en invierno no apetece montarlo, y desde que empezó el buen tiempo, salgo todos los fines de semana.... creo que nunca lo montaré.
Un amigo mío tiene uno en la auto, y está encantado, tanto de su capacidad como extractor, como del rendimiento para hacer subir el aire caliente en verano y bajarlo en invierno. El tiene el Turbovent de Fiannma.. bueno, yo también...

ventilador fa 15 anys 7 mesos #240

hola bona nit jo el tinc a la auto i de moment no puc dir gran cosa ja que si no vaig a un camping no el poso per no gastar bateries, i encara no le provat a l´estiu,pero espero que funcioni be per treure una mica l´aire calent, ja us anire informant.

Re: ventilador-claraboya, ¿alguien tiene? fa 15 anys 7 mesos #241

Hola Tonio,jo el tinc a l'auto i el fem funcionar molt,sobretot a l'hora de cuinar doncs es abstractor.Com a ventilador en aquelles hores de màxima calor es com si no el tinguesis,pero es nota.Jo el valoro molt i es un dels bons accesoris que portava instalats la nostra auto.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12