Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
pues yo el punto 3º es el que mas utilizo, incluso fuera de la caravana, sobretodo si no es en mi casa, no me gustan las escobillas y aun menos las consecuencias de no utilizarlas.
de todas maneras nosotros normalmente utilizamos los servicios del camping, solo en Paris utilizamos sistematicamente los de la caravana. Para mi es lo mas importante de un camping, que los servicios esten limpios. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Quan vaig comprar l'AC no vaig atinar a preguntar-ho. 8O
Nosaltres obrim la trampilla i ... ai! pobre del que ho deixa brut, perquè la mestressa ens fa anar a fora, i no només a fer les necessitats no... sinó a dormir!!! :o |
|
Nosotros actuamos poco mas o menos como todos. Nos preocupa además el proceso correcto de los residuos. Tenemos un inodoro Thetford de la serie 200 al que le hemos añadido un sistema SOG.
No tiramos nunca el papel higiénico en el depósito, utilizamos una bolsa exterior donde depositamos el papel después de utilizarlo y lo depositamos en la bolsa con la basura orgánica. Quizá sea interesante el artículo publicado en VEA sobre el tema de los residuos. www.viajarenautocaravana.com/rincon_detall.php?idg=18027 |
|
9º ens hi assentem, fem l'ou hi esperem que a la sortida sagui comportat com deu mana :mrgreen: :mrgreen: |
|
Dons be com jo he estat a artilleria prefereixo fer punteria amb la tapa oberta, així gasto menys aigua i paper.
1º aixeco la tapa (també crec que es de vital importància) 2º prenc possessió del seient girant-lo per que m’hi càpiguen les cames 3º obro la trampeta (així si tanques les cames no puja l’olor) 4º connecto el mòbil en posició jocs i relaxadament deixo anar les bombes i posteriorment els paperets 5º faig malabarismes per aixecar-me novament 6º tiro l’aigua 7º m’asseguro que tot quedi net i impecable 8º tanco la trampeta i la tapa 9º amb el colze deixo anar una fiblada de Oust floral 10º amb cara de satisfacció reapareix-ho a l’habitacle i tanco la porta ràpidament per la quarantena establerta. |
|
Joanv,
Jo encara no puc opinar en AC i per tant només llegeixo, però la teva contestació ha estat molt ocurrent i és d’agrair en un tema tant sensible... Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Matrix, he leido las instrucciones del inodoro y se puede hacer de las dos formas (según he entendido) pero no dice nada del papel higiénico, y dice no utilizar para nada el liquido azul para limpiar la taza, ni siquiera rebajado con agua.
Hay un líquido para limpiar el water y las válvulas se deben de engrasa de vez en cuando con, despues de limpias, con aceite de oliva solo y exclusivamente. También hace una severa reseña de lo que se debe hacer al usuario que martell no levante la tapa, la deje subida en desuso o cualquier otra forma improcedente de actuar. dorm fuera y cerca de los servicios públicos es lo mas apropiado :mrgreen: Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla. |
|
Bé....donsc... tema aclarit. :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
NOSALTRES HO FEM COM EL TONIO SENSE EL PAS 3.MARTA ,UN TEMA SUPER INTERESANT HA,HA,HA,HA.
|
|
tonio lo has clavao tu ya te digo,lo mismo que tu,piti lo de la trampilla normal suele pasar,un saludo
com m´ agrada ser lo que soc, campista y amic de totom
|
|
Nosaltres com el tonio però sense el pas 3!!! tema apassionant!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
|
|
Podriem aprofitar per dir com es netja, perque per el que sembla tambe i ha diferencies, uns amb llegiu, (semble que d'aquesta manera es torna grogenc el plastic, i que no es bo per a les gomes) d'altres amb els productes de casa.......
|
|
Nosaltres en la nostra primera sortida només vam fer servir el WC una vegada perque el nen no aguantava i eren les 12 de la nit amb tempesta, potser per desconeixement, primer vaig obrir la tapa, vaig pensar que era més higiénic.
Per netejar-lo faig servir els productes de casa, em van comenatr que res de llexiu ni de rascar amb l' esponja, és plàstic i es fa malbé. |
|
Per netejar el W.C utilitzo una petita "escobilla" de cuina i liquit de fregar el terra (tipo "xampa" frescor oceano); no és corrosiu perqué és molt suau i deixa bona olor. El liquit el porto en una botella de "viakal" buida amb xorro que es pot dirigir.
Salut i força neteja ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Nosaltres obrim sempre la tapa del diposit i ho fem per varies raons.
La matéria orgánica expulsada pel nostre cos, no es sempre toba o flonja, no crec que sigui gaire bo el castigar les gomes d'estanqueitat de la tapa del diposit amb aquests restes que inevitablement, si estan sobre la tapa quant la obrim, es posaran per tot arreu. D'altre banda, la conexiò del dipòsit amb el wc, també es fá amb gomes d'estanqueitat amb l'ajuda d'una petita pressió, si aquesta goma es malmet per poc que sigui, no retindrá els liquids dipositats en el wc, i aquets s'escamparan per tot l'abitacle del dipósit del wc, a mi em va passar quan una filla no va obrir la tapa del dipósit i un resta es va posar entre mig i no es massa agradable de netejar. Si obrim la tapa, les restas passan lliurament fins al dipósit i no malmeten les gomes. En quant a la neteja del wc, la meva cv fa servir el dipósit d'aigua general per suministrarse d'aigua, així que no puc afegir el liquid rosa al dipósit. El que faig es tenir una ampolla preparada amb liquid rosa i aigua, que tiro a raig per netejar i desinfectar la tasssa despres de tirar aigua i passar l'escombreta. Per netejar el wc ni ha prou amb una baieta fina i aigua amb sabó o rentavaixellas. Per el dipósit aigua i una bona remanada varies vegades fins que surti net, per un rentat mes important ho faig com amb la tassa, mai productes abrasius que puguin malmetre les gomes o el plástic. Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
|
|