• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dubte tendall Caravanstore fa 15 anys 7 mesos #19054

Hola companys,

Ens estem plantejant de comprar un tendall Caravanstore per sortides de cap de setmana i estades curtes i no sabem la mida idònia per la nostra caravana.

Avui mateix hem pres la mida del perfil de la caravana i fa 3,20 mtrs, suposem que només s'ha de contar el tros recte, ja que al final de la cv fa punt rodó i al principi també puja a l'esbiax (no sé si m'explico).

Tres preguntes als qui en tingueu un:
- Quina mida porteu vosaltres i em quina caravana (mida)?.
- Aconselleu posar el més gran possible o amb una mida "normaleta" ja n'hi ha prou?
- N'esteu contens, val la pena?

Nois/es, estem fets un mar de dubtes!!! :roll:

Salut ;-)

Ep!!!, em deixava de dir que si algu en te un i se'l vol vendre, que ens ho faci saber. :mrgreen:
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Dubte tendall Caravanstore fa 15 anys 7 mesos #19055

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Nosaltres el vam fer servir dos cops en dos anys mentre voltàvem, i mentre vam estar al càmping la primera temporada teníem l'avancé,
així que poca ajuda et podem donar.
No recordo la mida, però era més aviat gran.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Dubte tendall Caravanstore fa 15 anys 7 mesos #19057

Hola CIM, nosaltres no et podem ajudar gaire, ja que som rondaires no en tenim d'avancè. Amb l'altre ac en teniem un i el vem fer servir nomes una vegada.
Pero crec que si es per estar en un camping uns quans dies pot anar be.
Salutacions.

Re: Dubte tendall Caravanstore fa 15 anys 7 mesos #19058

Hola Carles i Marta,

Nosaltres no tenim Caravanstore, ja que la nostra caravana es petita i la part recta del perfil es més aviat curta. Per aquest motiu vam comprar un toldo playero "Inaca Denia" que agafa tota la caravana (recta i curva). Al fer sortides de cap de setmana, l'avançe gairebe no l'hem muntat. Muntem el toldo playero, però aquest no acaba de quedar mai tibat.
Crec que el Caravanstore és la millor opció en el vostre cas, ja que la vostra caravana és força gran. Jo l'agafaria de la llargada màxima que et permeti la part recta de la caravana, ja que la diferència de preu és minima i et fara molta més ombra.
L'he vist muntar i desmuntar i és força ràpid i comode. Crec que val la pena.
Per la mida de la teva caravana, si te'l compres, demana que et donin el reforç central del toldo.
Salutacions

Re: Dubte tendall Caravanstore fa 15 anys 7 mesos #19059

Hola Carles,

Jo tampoc en tinc de Caravanstore, però com tu, estic mirant aviam si m'en poso un.
Qui en te un, i m'el va ensenyar es el Jave4. Inclus em va explicar que el seu, a la barra frontal te una escletxa que li permet encastrar-hi una altre tros per tancar-lo. Pel que fa als laterals, crec que em va dir que amb cremalleres també hi pot afegir laterals (valga la redundancia). Convertint-ho amb un abancé molt ràpid de possar i treure.
A la web www.campcar.es trobaras informació.
Salut.

Re: Dubte tendall Caravanstore fa 15 anys 7 mesos #19060

Hola, jo sempre el duc amb la CV, menys quan instal.lo l´avance, nosaltres sempre l´obrint, encara no que faixi sol, ja que a la nit protegeix una mica d´humitat a les cadires i a la taula. El caravanstore que tinc en sembla que es de uns 4 mts, que per cert amb aquesta caravana queda una mica petit, però jo et recomano la mesura maxima que et permeti la part recta de la caravana, basicament per quan plou.

Tambe tens laterals i frontals, i els laterals els tens amb finestra i sense.

Ah.. tambe els tens en la marca de Fianna i omnistor.

Ja saps qualsevol dubte mes...

Toldo caravanstore fa 15 anys 7 mesos #19062

Nosaltres el tenim i és molt practic per fer ruta. El tenim si no recordo malament de 320 cm tot i que hi cap un de bastant mes llarg (Knaus sport 500), peró aquesta llargada que tenim puc obrir-lo i plegar-lo jo sol, ens va semblar suficient. Realment es molt practic encara que paris per una sola nit son dos minuts montar-lo i dos minuts guardar-lo.

Re: Dubte tendall Caravanstore fa 15 anys 7 mesos #19066

Hola,Carles!!
Nosaltres tenim un i el trobem molt practic per fer ruta . Si estem molts dies quan teniem la cv petita montavem el avancé pero amb aquesta nova encara no l'hem montat.
Es molt fácil de posar i et reguarda bé del sol i de la pluja sino es massa forta.....
La cv fa 4.50 m i el caravanestor 3.80 m crec 8O o l'altre mida per sota

Espero haver-te ajudat una mica :D

Re: Dubte tendall Caravanstore fa 15 anys 7 mesos #19067

Nosotros también lo tenemos.
Para hacer ruta y los fines de semana va de fabula.
Ademas se monta y desmonta muy fácil (y pesa poco :mrgreen: )

Carles, tienes que medir la parte recta del techo de la caravana y sobre esa medida, mirar las tablas de medidas del toldo y coger uno igual ó menor, núnca mayor que la parte recta de la caravana.
Yo por mi parte cogeria siempre el más grande dentro de las medidas que te he dicho, no varía mucho en precio, ni en peso :mrgreen:

Espero haberte ayudado en lo poco que entiendo de esto.
Un saludo.

Re: Dubte tendall Caravanstore fa 15 anys 7 mesos #19074

Hola companys,

Moltíssimes gràcies a tots per les respostes, estem decidits a comparar-lo però teniem aquests dubtes.
Actualment, a part de tenir l'avancé d'hivern, tenim un tendall "playero", però per un cap de setmana o escapada de varis dies no el montem perquè es un engorro (passar tota la lona per la guia, posar el pals travessers, els pals baixans, vents....... :evil: ) i després, plegar-lo :twisted:
Creiem que el caravanstore, a part de tenir-lo sempre "muntat" dins la bossa a la guia, nomès l'has de desplegar i ja el tens. Es veu super-pràctic.

Jaume, tindré present el reforç central, segur que es millor. :mrgreen:

Francesc, aquest que comentes, crec que es el model Zip. El que no sé, si en tots els models si pot anar acoplant laterals i frontals amb cremalleres, serà questïó d'esbrinar-ho. :roll:

Josep, en fa l'efecte que el caravanstore és de la casa Fiamma. El que no sé si d'altres fabricants també fan un model similar a aquest (amb bossa).
He mirat els d'Omnistor i es disparen molt de preu. :cry:

Jordinarlet, son els grans avantatges que li trobem, la rapidesa i sencillesa de muntat i desmuntar. :D

Jordi/Eli, oi tant que m'has ajudat!!!, els que teniu experiència podeu ajudar als novatos com jo. :mrgreen:

Paqui, si el porteu vosaltres segur que no pesa gens, oi Paco? =))

Mirarem distribuïdors i punts de venda per saber preus, mides, colors i models, llavors li afegirem tot a la carta dels Reis d'Orient per veure si es recorden de nosaltres. :roll: :mrgreen:

Salut ;-)

Re: Dubte tendall Caravanstore fa 15 anys 7 mesos #19075

CIM, pel que fa el preu, jo aquest estiu vaig comprar un lateral pel caravanstor, i vaig anar a 3 distribuidors diferents, el preu en tots 3 era igual, ja que tenen la tarifa de fiama igual per tots el distribuidors.

Re: Dubte tendall Caravanstore fa 15 anys 7 mesos #19078

hola carles, nosotros tenemos uno de 3.60 creo q tu podras poner uno mas largo aunque asegurate bien, es comodo, rapido y pesa poco no te arrepentiras

saludos a tod@s

Re: Dubte tendall Caravanstore fa 15 anys 7 mesos #19097

Bé , Carles, ja t´hon dit tot. Però jo ho reafirmo, és molt còmode. La mida te la donarà la part recta de la caravana. A la nostra es pasava una mica a la part inclinada i no li va pasar res (em sembla que uns 10 cm).
El pots montar i guardar sol. Jo vaig plegar aquest estiu el meu , de 4,10, jo sola, evidentment , vaig trigar una mica més que amb el Pere, però és que va marxar a veure el ruby :evil:
A Covilas en fan fins a desembre un 15 % de descompte, potser valgui la pena...si cal ja t´el pujariem.... ;-)
ah, era de la casa Fiamma.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Dubte tendall Caravanstore fa 15 anys 7 mesos #19109

Hola Carles,

Mira, avui, aquesta tarda, he passat per Esplai Caravaning de Manresa. He preguntat preus del caravanstore, concretament el de 2.8mts, per la meva, i el preu es de 247 € iva inclòs. Ho dic per la teva comparativa de preus. Si trobes altres preus mes barats fes-m'ho saber.
Aquí han sigut molt amables; m'han donat fins i tot un catàleg de tots els productes fiamma.
A tots els caravanstores a partir del 2004 s'els hi pot muntar els laterals, amb finestres o sense, amb faldos o sense, i el frontal.
Bé, si mes no, ja tenim un preu.
Salut.

Re: Dubte tendall Caravanstore fa 15 anys 7 mesos #19114

Hola companys,

Piti, es cert, avui ho he comprovat a l'Esplai Caravàning i a Covillas, es la mateixa tarifa per tots els distribuïdors.

Rhisto, gràcies!!!, el nostre a d'esser el de 3.10, no ens hi cap un de més llarg.

Marta, moltes gràcies pel teu oferiment, per la diferència que hi ha el comprarem a l'Esplai de Manresa.

Francesc, mira, sembla que ens haguem possat d'acord!!! :mrgreen: .
Jo també ho he mirat aquesta tarda i també tinc un llistat de preus. Efectivament, la mida que em dius surt així, però tingues present que si pagues en efectiu et fan un 10% de dte., vol dir que et surtiria a 222 €.
Nosaltres ens quedarem el de 3'10 que surt a 232 € amb el descompte fet i amb l'iva inclós.
Al Covillas de Bcn, fan un 15%, tot es valorar-ho i decidir on es fa.
Jo ho faré a Manresa perquè si tenim algun problema ho tenim al costat de casa i és més còmode. De totes maneres, si trovo alguna cosa millor t'ho faig saber rapidament d'acord? Gràcies company!!! :mrgreen:

Salut ;-)

Re: Dubte tendall Caravanstore fa 15 anys 7 mesos #19116

Ostres Carles, que us ha tocat la loteria o que? Al pas que aneu us comprareu una peaso autocaravana dibuix

Re: Dubte tendall Caravanstore fa 15 anys 7 mesos #19126

Gracies Carles,

del descompte no m'en han parlat. Tot això que guanyarem.
:D
Salut.

Re: Dubte tendall Caravanstore fa 15 anys 7 mesos #19131

Hola Carles, aqui et passo la pagina de Fiamma, nosaltres tenim el zip que com saps es el que te cremallera i n'estem contens, pro els altres per el que he vist tambe son fantastics
www.fiamma.it/prodotti/prodotti.asp?Lingua=ES&Linea=01&Fam=F09

Re: Dubte tendall Caravanstore fa 15 anys 7 mesos #19136

Ostres Carles, que us ha tocat la loteria o que? Al pas que aneu us comprareu una peaso autocaravana dibuix

Martí, si ens hagues tocat la lotería, em compro un autocar-vivenda!!! =))

Francesc, doncs ja hi pots contar amb el descompte, no t'ho deuen haver pensat a dir :roll: , totes les compres d'accesoris pagades al comptat, tenen aquest 10% de dte.

mar-mar, agraït per l'enllaç, ja m'ho he repassat de dalt a baix :mrgreen: . Nosaltres amb el normal crec que ja farem, de fet només el volem per estades super curtes, per les llargues ja tenim el "playero" amb laterals i un frontal fet expressament per dies de mal temps i per fer temporades a la neu, l'avancé d'hivern.

Salut ;-)

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • L'Auvèrnia +

Destí: Auvergne ( França ) Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12