Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola amics totcampistes,
Les noves AC Fiat Ducato, quant fas marxa en rere s’activa l’avisador acústic que fa un soroll d’escàndol . Si bé es una mesura de seguretat del vehicle, fer marxa enrere a la nit o matinada es molt molest. Algú sap com desconnectar o bé s’ha fet un invent per controlar aquest soroll. Salutacions Santi |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
La meva dona sempre em diu que apagui el pito :roll: , però jo aquestes coses no les domino. I la veritat és que no me n'he preocupat. Intento no arribar tard, i si ho faig aparco el més ràpid possible. Si algú ens ho explica, serà magnífic.
|
|
El xiulet, quasi amb seguretat, ha d'anar connectat a la llum de marxa enrera, i s'ha d'activar amb un contacte al moure la palanca.
Fent una derivació, amb un interruptor que ho tanqués, del contacte aquest, crec que seria suficient. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
De vegades és la mateixa bombeta que al encendre's també porta un pito.
En aquest cas només caldria substituir la bombeta per una de normal. Salutacions
|
|
Si, peró s'hauria de fer una línia cap a les llums i un altre amb l'interruptor cap el xiulet per no quedar-nos sense les llums. Normalment quan el xiulet està integrat amb la bombeta no sona molt fort i pel que comenta en Santi48 "...quant fas marxa en rere s’activa l’avisador acústic que fa un soroll d’escàndol..." no sembla que sigui aquest cas. No obstant no estaria de més comprovar-ho. |
|
Avui mateix he fet la prova sense la bombeta i res de res, el mateix escàndol.
Es un dispositiu apart de la llum. Ja tinc hora per anar al mecànic ( res d’important) i aprofitaré per comentar aquest tema, Ja us faré cinc cèntims la propera setmana. Salutacions |