Benvingut,
Convidat/da
|
|
No ho tenia que haver fet.Vaig anar al caravaning i hem va donar per mirar autocaranes i ara estic perdut.El que pasa es que per al meu presupost ara per ara es imposible,pero ja tinc el cuc a dintre.Se que hi han de molt millors,pero a mi hem van agradar molt las joint Z i Spaceline,en capuchines.
(Aixo de capuchines m`ho va explicar un comercial,i vaig tindre que fer-me el despistat per no demostrar la meva incultura,pero ara ja se el que son,i es el tipus que m'agrada).Vaig veure una molt lograda que al puesto a on pot anar la moto va un llit. Bueno,pues a veure si hem dieu que us sembla aquesta marca.Salutacions ![]() ![]() ![]() |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Amb la Joint, "Marpe" va tenir molts problemes, cerca el seu fil al fòrum.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Ei Pingu, en Ross es ven la seva.
Ho dic per si t'interessa. |
|
Et dic com en Nouespai, he sentit parlar no gairebé d´aquesta marca, però això nol vol dir que totes surtin dolentes. :roll:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Hola.Tal com ja vaig dir nomes es un parlar per parlar,ja que per ara un d'aquests capritxets no es al meu abast,pero es bo anar veient cap a on van els trets.El que hem va agradar de las Joint es la distribucio,ja que abans havia vist unes quantes i ho vaig veure diferent.Pero penseu que era la primera vegada que hem pujave a AC.Tambe hem van agradar las Mclouis.¿A veure si ara l'encerto? :D :D :D
Bueno,tot arribara.De moment ja l'he dit a la dona que quan hem jubili(nomes en tinc 45)ens vendrem el pis, anirem a un mes petit,guanyarem cales,ens comprarem una AC,i anirem a recorrer el nostre pais,Catalunya.Somiar es gratis i el que no es conforma es perque no vol :roll: :roll: :mrgreen: Salutacions |
|
hola pingu
cada casa es un mon,pero hi han molts sistemes de finaçament. Avui mateix he anat un altre cop a la fira per un encarrec que m'han fet desde uns amics de Madrid. He estat mirant AC de fins a 40000 eur per 4 persones i he trobat algunes, capuchines aixo si. Hi han finançaments per moltes butxaques, fins a 10 anys., Quant vam comprar la nostre ac, ja fa 2 anys, la meva dona tenia moltes dubtes, pero ara no cambiara la ac per el millor del apartaments. De veritat que ha descubert el seu personal Viatge a Itaca. Una AC no es el mateix que una Cv o fer camping. Amb una AC pots fer camping quant vulguis, pero a més a mes, et permet fer viatges SEMPRE ENDAVANT, mai tornes enrera per que tens que tornar a un camping, hi aixo fins que no ti trobes no saps valorar-lo. Espero poder.te animar. saluts <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
A nosaltres ens va costar mol donar el pas de canviat la CV per la AC. Ja teniem una caravana que ens permetia viatjar d'una manera cómode i un vehicle que ho arrosegava tot (un Patrol). Per les vacances i els "ponts" anava de maravella, però per sortir un cap de setmana feia una mica de mandra possar miralls, enganxar la bola i sobre-tot tindre que sortir dels càmpings abans del mitjdia.
Finalment ens vam decidir..................i penso que és la millor invarsió de la meva vida :D :D :D Salutacions ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Nosaltres des de que tenim la CV sempre que hem demanat de sortir per la tarda no ens han possat cap problema, aixó sí, avisem amb un o dos dies d'antelació i pagem el dia abans de marxa al vespre. |
|
Hey,tortugueta,no cal que m'animis,sino tot el contrari :D :D :D .Si de tot el que comentes jo estic plenament convençut.Tinc un cunyat que es vol comprar una cv i nosaltres ens las varem començar a mirar,pero no ens convenç gaire.Molta gent et diu que amb la ac no et pots moure,i per contra amb la cv tens el cotxe a disposicio,pero no saben que la ac no es va crear precisament per anar de camping.Per mi no hi ha color.Aquest estiu varem anar a Cullera.Hi erem a dalt al castell i al capvespre va arribar una ac,es va encarar cara al mar,i imaginat quin luxe poder dormir a puestos com aquestos.Bueno,seguirem somint
|
|
Dequalsevolmanera si aneu dient-me marcas i models que creieu que donen bon resultat jo anire fent-me un mapa mental.Salutacions
|
|
Pingu,totes les formes de campisme ,tenen ventatges i inconvenients.Res es millor que l'altre,només son matissos als cuals no es descobreixen fins que els probes.Tenir un cotxe per fer visites es una ventatge,retornar al camping enrrera es un desaventatge,pero no tant si ja ho has planejat així.Aquest senyor que va anar a Cullera no se si finalment va fer nit allí o els municipals el van fer fora del lloc per no se quina normativa inventada.Pero si realment va fer nit i ningu el va molestar es una passada despertar devant del mar.
Tot a la vida es relatiu.El que hem de fer es disfrutar del que tenim,que es molt,i no deixar que els somnis i les il.lusions ens hipotequin el present,pero si ens il.luminin el futur.Disfruta de les teves sortides i gaudeix de la família i els amics ,que es el millor que te el campisme.Si es en tenda,carro,Cv o Ac es tan sols un matis o questio de temps. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Ei,Jepi,jo penso igual que tu,i aixi ho intento trasmetre a les meves filles.Cal disfrutar de les coses petites i sencilles de la vida que son las millors.No cobejar,pero si plantejar-te reptes asequibles.Jo ara mateix com que no tinc ni tenda,ni cvni res pues hem dedico a anar de bungalow quan tinc uns estalviets.Tot arribara.Salutacions
|