• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Comanches i similars fa 16 anys 7 mesos #18213

Hola,ara per aqui.Algu dels 500 fa servir tendas comanches o de una altre marca del mateix estil.Vaig estar a l'estand d'una que es diu Altamira,si no estic equivocat,i la veritat es que estan molt ben paridas.Si hem dieu marques jo anire comparant.Saludetes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Comanches i similars fa 16 anys 7 mesos #18221

Nosaltres vam tenir una comanche, velleta però moplt ven conservades.
Comanche, és una altra marca.
Jo si ara m´hagués de comprar una, miraria que fos sense piquetes, em semblen més ràpides i cómodes de montar, i que tinguèssi espai suficient per guardar com a minim els estris imprescindibles: taula , cadires, menaje...cuina...
Hi ha una altra marca, em sembla que es diu wonder...però no et puc aconsellar .
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Comanches i similars fa 16 anys 7 mesos #18225

Hola pingu, nosaltres vam tenir un comanche del tipus Lince II, era potser un dels mes facils de montar i desmontar, et quedaba obert tot de un sol cop i nomes calia empalmar un sol tub i tenia capacitat per a 4 persones.
Per la conducció evidenment és el mes còmode que conec.
Els cinc anys que el vam tenir, ens va fer passar unes estones "collonudes" si no vols sortir a l'hivern, es una opció força interesant.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re: Comanches i similars fa 16 anys 7 mesos #18247

nosotros tuvimos un remolque tienda Inesca Dakota, lo tuvimos 6 años, comprado de segunda mano por 100.000 ptes, vendido 6 años despues por 600 €, y no se estropeo nada, el que se estropeo fui yo, que me canse de clavar piquetes, tambien porque queriamos salir por Europa y me preocupaba el clima, la conduccion comodisima, nosotros pasamos muy buenos momentos en nuestro remolque.

Re: Comanches i similars fa 16 anys 7 mesos #18329

Hola Pingu,

nosaltres vam estar al saló el dissabte i vam visitar i informar-nos dels 3 distribuidors/fabricants que hi ha exposats.

Wolder, Altamira i Comanche.

La veritat és que nosaltres buscàvem una cosa molt concreta, que és un carro petit, per dues persones, que fos fàcil d'obrir i plegar perquè ens agrada estar avui aquí i demà allà i que estigués ben aprofitat.

Amb aquestes característiques, el que més ens va encaixar va ser el Wolder Gobi, que seria de característiques similars al Altamira One, amb l'avantatge que el Gobi té un espai sota el llit per guardar-hi el que vulguis i el One no.

Com que nosaltres ens vam informar una mica, si em dius què és el que busques potser et puc dir alguna cosa més.

Salut! :o

Re: Comanches i similars fa 16 anys 7 mesos #18345

Hola.Perdoneu per el retras,pero es que vaig una mica liat,encara que estic de vacances.Dilluns vinent començo :-)) :-)) :-)) .Anem per parts.Nosaltres som cuatre de colla ja que tinc dos nenas de 14 i 6 anys.(De vegades s'apunta la sogra).La ideia es sortir tot l'any,i es clar,el fred ,el vent i sobretot la pluja son elements a tindre en compte.He vist que Inesca te una pila de models,aixi que si algu hem pot comentar quina calitat tenen.
Hey,2encarro.A quina hora veu anar al caravaning.Nosaltres varem anar cap alla les 11:00 fins les 17:00.Tambe varem pasar una bona estona en els distribuidord abans esmentats,encara que a wolder nomes una miradeta rapida,ja que al estar colocada a la sortida de les escales tothom anava a petar alli.¿potser sou una parella jove que veu seure amb un comercial a rebre informacio?.Si es aixi crec que varem coincidir.De la casa Altamira la mes s'apropa a les nostres necesitats es el model ruta,que es precisament el que volem fer.Pero per ser ideal a de portar l'avance,que et permet tenir una zona d'estirament diguem.Un puesto per dinar,etc.Llavors la comparo amb la comanche Kenia i crec que no hi ha color,ja que aquesta porta l'avance incorporat (si no ho he mirat malament).Despres varem anar a veure les fleetwood i ostes ostres,la dona va quedar encantada.Pero hem fa molt de recel el resultat que pugui donar aquella tela sobretot amb pluja.Bueno no puc escriure tot el que vull,ara continuare

Re: Comanches i similars fa 16 anys 7 mesos #18346

Bueno pues ,continuo aqui.2encarro.Si vas agafar un cataleg de wolder i veus un model que s'acosta al que necesitem fes-m'ho saber.Saps algo de Inesca.Vinga,fins la proxima

Re: Comanches i similars fa 16 anys 7 mesos #18347

que yo sepa Inesca ya no fabrica remolques tienda, los que hay son de segunda mano, el mio era Inesca y me dio muy buen resultado, de los que hay en el mercado los que mas me gustan son los comanche y los raclette o algo asi.

Re: Comanches i similars fa 16 anys 7 mesos #18350

Pues la verdad que a mi las que mas me han gustado son las comanche.Creeis que este tipo de tiendas aguantan bien una buena "ducha"natural.Tonio,¿pillaste alguna vez una buena lluvia?.Es que me ha parecido ver por algun lado algo relativo al algodon que se empapa o algo asi,pero no me hagais mucho caso.Respecto a Raclette,pues he buscado en el Google i me salen cosa de fondue,que ya seria un altre tema. :mrgreen: :mrgreen: Saluditos

Re: Comanches i similars fa 16 anys 7 mesos #18352

jajajajaja, tienes razon el remolque que te decia era raclet, es el que mas se ve en el extranjero junto con alpe kraucer, o algo asi.
si que hemos soportado lluvias intensas, sin problemas si la lonas estan bien tensadas, el problema viene a la hora de recoger, que tiene que estar todo bien seco.
por cierto la reclette ,,,,,,,,,,,,,,,,,, buenisima.

Re: Comanches i similars fa 16 anys 7 mesos #18353

hola pingu

Abans de pasar a la AC nosaltres anavem amb una INESCA.
La vam comprar de 2 mà per nomès 1000 eur i cap problema en 5 anys.
Justament aquest estiu l¡hem pasat a la meva cunyada intacta i ja te uns 8 anys.
Pero com et deia al altre fil, en un viatgem, sempre tornes a un camping.

salut
ç
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: Comanches i similars fa 16 anys 7 mesos #18356

Hola Pingu,

doncs nosaltres vam estar mirant carros el dissabte a la tarda, i si, som una parella jove que ens vam asseure amb un comercial... per tant és possible que coincidissim.

Si el que més s'adequa a tu és l'Altamira Ruta, de la marca Wolder tens el Touareg. Són clavats amb l'única diferència que el Wolder té un espai sota els llits per guardar-hi coses i l'Altamira no. Pensa que tans els Wolder com els Altamira vénen de la mateixa fàbrica.

Pel que fa al tema de l'avancé, en un principi no estan inclosos en el preu, però de totes maneres, si tens clar el que vols, aprofita la fira perquè igual te'l pots endur gratis. A nosaltres ens van fer un pressupost i ens regalaven el cofre i el suport per guardar el carro de costat (així ocupa menys espai).

De Comanche no et puc dir gaire res, perquè el model més petit que tenen no és de muntatge ràpid i a més la "capota" del remolc és de lona, i això no ens va acabar d'agradar. De Inesca no conec res. I de Fleetwood... una passada, però fora de les nostres capacitats i necessitats.

Espero haver-te ajudat ;-)

Re: Comanches i similars fa 16 anys 7 mesos #18399

He estat donant una miradeta i de moment la que mes hem convenç es la comanche Kenya,que porta l'avance incorporat.
Si hem dieu models concrets de las inesca que us han anat tan be donare un cop d'ull.He mirat las raclet i :roll: no hem fan el pes.La majoria tenen la tapa de lona.

Re: Comanches i similars fa 16 anys 7 mesos #18402

Si hem dieu models concrets de las inaca anire investigant las sevas caracteristicas,per mirar despres en el mercat negre.Salutacions

Re: Comanches i similars fa 16 anys 7 mesos #18403

Perdoneu.He posat mercat negre i volia posar mercat de segona ma. :oops: :oops: En que estaria jo pensant :?: confused

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12