• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

caravanes plegables fa 15 anys 7 mesos #18211

Hola amics.Vaig estar dissabte pasat al caravaning,aixi que obrire mes d'un post.Aquest es el primer.
Algu del foro te caravana plegable.Es que vaig estar al stand de comanche,i tenen un apartat de caravanes plegables de la marca fleetwood.A mi hem van agradar molt,pero a la meva dona l'hi van encantar.Crec que seria una bona opcio per nosaltres que ens decantariem per anar de ruta.(Varem estar ara fa tres setmanes en un camping en bungalow,i visto lo visto si he de plantar una caravana en un camping,pues,..va a ser que no)El camping no esta malament,pero l'ambientillo no ens va agradar molt.Si es pot anomenar "marques "ja us dire quin es.Algu coneix mes marques de caravanes d'aquest estil.Bueno,si voleu saber algo relatiu a aquestes caravanes jo us puc dir el poquet que se,nomes heu de preguntar.Salutacions
Vaig a atacar per una altre banda :-P :-P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12