• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

avance caravana fa 15 anys 8 mesos #18191

Hola a tots

Estic interessat si hi ha alguna manera d'arreglar un petit forat del sostre del avance ja que l'any passat al netejar-lo vaig petit aquest accident.

gracies a tots

Damon

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: avance caravana fa 15 anys 8 mesos #18197

Hola damon,

Tot i quedar una mica "xapuses" i esteticament no fa molt goig :oops: , una solució que jo he vist a fer moltes vegades es posar un parell o tres de tires de cinta americana o precinte d'embalar formant un quadrat.

Cal dir que aquest "remei" nomes es vàlid si el sostre es de pvc, si es de lona, no et pot anar bé perquè amb la primera soleiada s'acabarà aixecant, amb el pvc et pot passar el mateix però trigarà molt més temps.

N'hi ha que son transparents i molt resistens.

Una altre solució també seria enganxar-hi un "parche" d'aquests d'arreglar punxades de bicicleta, amb una cola adequada per al pvc.

I per acabar, pots demanar-ho a qualsevol fabricant d'avances per veure quina solució et poden donar. Si acabas optant per aquesta, no estaría malament que ens ho fessis saber per si un dia els demés també ho necessitem. :roll:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

avance fa 15 anys 8 mesos #18223

Hola

Una sol.lucio es comprar un parxe de tenda de campanya,els pots trobar a decathlon o botigues de camping.
Per un altre banda he contactat amb inaca al salo del caravaning i m'han comentat que si els hi porto m'ho arreglaran a la mateixa fabrica.
Suposso que amb els altres fabricants funcionara igual.

Damon

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12