|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
be, us volia fer una pregunta, un cop tens la copia de seguretat a la tarjeta SD, ja no s'esborra mes o es fa necesari tornar ha fer una copia de tant en tant ?.
El cas es que ja tenia la copia feta, i mentres ho provaba a casa tot anaba be, pero ahir vam sortir i no hi va haber manera d'enganxar el programa a la PDA, quan he arribat a casa he tornat ha fer una copia i ha tornat ha funcionar. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jofranc, la còpia de seguretat de què, exactament?
Què és el que no et funcionava? |
|
|
doncs resulta que quan eram de vacances , es va esborrar el programa del tomtom que fa funcionar els mapes.
arriban a casa vaig lleguir que podia fer una copia de seguretat del programa en una targeta sd, i aixi ho vaig fer i funcionaba pero ahir vam anar fins a Ogassa per fer la ruta del ferro i quan vaig voler restaurar el programa, de la targeta al pda, doncs no funcionaba, donaba l'impresio que no hi habia res gravat a la targeta, quan he arribat a casa he tornat a fer una copia (a la targeta) i torna ha funcionar, per aixo faig la pregunta si un cop esta dins la targeta gravat, es pot perdra sol o ja queda fitxe per sempre ? No se si m'explico be, es que molts noms no se com es diuen i a les hores ho dic de la meva manera |
|
|
Hola Jofranc,
en principi no te perquè borrar-se res de la SD. Així com en la PDA, si se t'acava la bateria es perd tot, el què hi ha en la SD és permanent i no depen de bateria. Se que en algunes versión de Tomtom per PDA, un cop l'instales s'esborren els fitxers fonts. Així que si tens els fonts a la SD pot ser que la PDA t'els hagi esborrat. La propera vegada que reinstalis el tomtom a la pda, fixa't si continuen els arxius fonts a la SD després de la instal·lació. salutacions, drju |
|
|
Segons el que em dius, jo et contesto el mateix que el drju.
El que tens a la tarja no pot esborrar-se sol però algunes PDAs (com la meva) gasten bateria malgrat no les facis servir. Quan la bateria s'esgota, s'esborra tot el que has instal·lat tu a la memòria de la PDA (però no de la tarja). Jo instal·lo el programa a la PDA i els mapes a la tarja. Si bado i em quedo sense bateria, he de reinstal·lar el programa. |
|
|
exactament es aixo el que amb pasa, espero que ha partir d'ara tot funcioni millor.
Gracies a tots |
|