• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

copia de seguretat a tarjeta SD fa 16 anys 8 mesos #17925

be, us volia fer una pregunta, un cop tens la copia de seguretat a la tarjeta SD, ja no s'esborra mes o es fa necesari tornar ha fer una copia de tant en tant ?.

El cas es que ja tenia la copia feta, i mentres ho provaba a casa tot anaba be, pero ahir vam sortir i no hi va haber manera d'enganxar el programa a la PDA, quan he arribat a casa he tornat ha fer una copia i ha tornat ha funcionar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: copia de seguretat a tarjeta SD fa 16 anys 8 mesos #17926

Jofranc, la còpia de seguretat de què, exactament?

Què és el que no et funcionava?

Re: copia de seguretat a tarjeta SD fa 16 anys 8 mesos #17927

doncs resulta que quan eram de vacances , es va esborrar el programa del tomtom que fa funcionar els mapes.
arriban a casa vaig lleguir que podia fer una copia de seguretat del programa en una targeta sd, i aixi ho vaig fer i funcionaba pero ahir vam anar fins a Ogassa per fer la ruta del ferro i quan vaig voler restaurar el programa, de la targeta al pda, doncs no funcionaba, donaba l'impresio que no hi habia res gravat a la targeta, quan he arribat a casa he tornat a fer una copia (a la targeta) i torna ha funcionar, per aixo faig la pregunta si un cop esta dins la targeta gravat, es pot perdra sol o ja queda fitxe per sempre ?

No se si m'explico be, es que molts noms no se com es diuen i a les hores ho dic de la meva manera

Re: copia de seguretat a tarjeta SD fa 16 anys 8 mesos #17928

Hola Jofranc,

en principi no te perquè borrar-se res de la SD. Així com en la PDA, si se t'acava la bateria es perd tot, el què hi ha en la SD és permanent i no depen de bateria.

Se que en algunes versión de Tomtom per PDA, un cop l'instales s'esborren els fitxers fonts. Així que si tens els fonts a la SD pot ser que la PDA t'els hagi esborrat.

La propera vegada que reinstalis el tomtom a la pda, fixa't si continuen els arxius fonts a la SD després de la instal·lació.

salutacions,

drju

Re: copia de seguretat a tarjeta SD fa 16 anys 8 mesos #17932

Segons el que em dius, jo et contesto el mateix que el drju.

El que tens a la tarja no pot esborrar-se sol però algunes PDAs (com la meva) gasten bateria malgrat no les facis servir. Quan la bateria s'esgota, s'esborra tot el que has instal·lat tu a la memòria de la PDA (però no de la tarja).

Jo instal·lo el programa a la PDA i els mapes a la tarja. Si bado i em quedo sense bateria, he de reinstal·lar el programa.

Re: copia de seguretat a tarjeta SD fa 16 anys 8 mesos #17934

exactament es aixo el que amb pasa, espero que ha partir d'ara tot funcioni millor.

Gracies a tots

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12