• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

copia de seguretat a tarjeta SD fa 18 anys 10 mesos #17925

be, us volia fer una pregunta, un cop tens la copia de seguretat a la tarjeta SD, ja no s'esborra mes o es fa necesari tornar ha fer una copia de tant en tant ?.

El cas es que ja tenia la copia feta, i mentres ho provaba a casa tot anaba be, pero ahir vam sortir i no hi va haber manera d'enganxar el programa a la PDA, quan he arribat a casa he tornat ha fer una copia i ha tornat ha funcionar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: copia de seguretat a tarjeta SD fa 18 anys 10 mesos #17926

Jofranc, la còpia de seguretat de què, exactament?

Què és el que no et funcionava?

Re: copia de seguretat a tarjeta SD fa 18 anys 10 mesos #17927

doncs resulta que quan eram de vacances , es va esborrar el programa del tomtom que fa funcionar els mapes.
arriban a casa vaig lleguir que podia fer una copia de seguretat del programa en una targeta sd, i aixi ho vaig fer i funcionaba pero ahir vam anar fins a Ogassa per fer la ruta del ferro i quan vaig voler restaurar el programa, de la targeta al pda, doncs no funcionaba, donaba l'impresio que no hi habia res gravat a la targeta, quan he arribat a casa he tornat a fer una copia (a la targeta) i torna ha funcionar, per aixo faig la pregunta si un cop esta dins la targeta gravat, es pot perdra sol o ja queda fitxe per sempre ?

No se si m'explico be, es que molts noms no se com es diuen i a les hores ho dic de la meva manera

Re: copia de seguretat a tarjeta SD fa 18 anys 10 mesos #17928

Hola Jofranc,

en principi no te perquè borrar-se res de la SD. Així com en la PDA, si se t'acava la bateria es perd tot, el què hi ha en la SD és permanent i no depen de bateria.

Se que en algunes versión de Tomtom per PDA, un cop l'instales s'esborren els fitxers fonts. Així que si tens els fonts a la SD pot ser que la PDA t'els hagi esborrat.

La propera vegada que reinstalis el tomtom a la pda, fixa't si continuen els arxius fonts a la SD després de la instal·lació.

salutacions,

drju

Re: copia de seguretat a tarjeta SD fa 18 anys 10 mesos #17932

Segons el que em dius, jo et contesto el mateix que el drju.

El que tens a la tarja no pot esborrar-se sol però algunes PDAs (com la meva) gasten bateria malgrat no les facis servir. Quan la bateria s'esgota, s'esborra tot el que has instal·lat tu a la memòria de la PDA (però no de la tarja).

Jo instal·lo el programa a la PDA i els mapes a la tarja. Si bado i em quedo sense bateria, he de reinstal·lar el programa.

Re: copia de seguretat a tarjeta SD fa 18 anys 10 mesos #17934

exactament es aixo el que amb pasa, espero que ha partir d'ara tot funcioni millor.

Gracies a tots

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12