• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ASSESORAMENT ALS FUTURS CAMPISTES fa 15 anys 8 mesos #17877

Bona tarda a tothom.
Permeteu que ens presentem. Som una parella de Badalona amb moltes ganes de adquirir una caravana.
L’any passat vam estar a punt de cometre el error d’adquirir una caravana no adecuada a les nostres necessitats ni tècnicament conforme al nostre vehicle (Tot i que el venedor no ens va avisar ni aconsellar correctament en aquest aspecte)
Era una Caravana de 1400Kg de PMA quan el meu cotxe només pot arrossegar 1300Kg menys mal que ens vam informar...

A dia d’avui crec que estem mes informats y tenim una opció més encertada però de totes formes encara necessitem aquesta última empenta per acabar de prendre la decisió.

Som una parella amb un nen de 2 anys. La nostra intenció es fer temporada d’hivern y alguna escapada a l’estiu. La distribució que volem es una en la qual el nen sempre tingui el llit fet y no haguem de desmuntar el menjador per posar-lo al llit. Per lo tant la opció mes adient que trobàvem es la de dues lliteres mes un menjador transformable en llit de matrimoni. D’aquest models he vist de moltes marques però la veritat es que estic força influenciat pels foros y em decantaria per una Knaus. Els models que havíem vist eren de 4metres la 400LKK. Son caravanes lleugeres y amb bons acabats. Però el problema es que vam veure la 450KGU que també te dues lliteres més menjador convertible, però amb una sensació de espai interior molt gran y un gran armari que es lo que a la meva dona la va enamorar.

El meu únic dubte es que el PMA de la caravana ya puja fins a 1095Kg. Contra els 975 de la 400LKK, però si lo que pensem es en fer temporades y alguna escapada ocasional a l’estiu prefereixo la 450KGU

El meu cotxe es un Xsara Picasso de 90CV diesel que te un bon parell y es capaç de arrossegar 1300Kg. Se que no vaig sobrat però m’agradaria conèixer la vostra opinió.

D’altra banda el lloc que em queda mes proper es M3 Caravaning y veient els comentaris em fa patir una mica...

Moltes gràcies a tots y felicitats per aquest fòrum tan acollidor.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ASSESORAMENT ALS FUTURS CAMPISTES fa 15 anys 8 mesos #17885

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46

Bona tarda a tothom.
Permeteu que ens presentem. Som una parella de Badalona amb moltes ganes de adquirir una caravana.
L’any passat vam estar a punt de cometre el error d’adquirir una caravana no adecuada a les nostres necessitats ni tècnicament conforme al nostre vehicle (Tot i que el venedor no ens va avisar ni aconsellar correctament en aquest aspecte)
Era una Caravana de 1400Kg de PMA quan el meu cotxe només pot arrossegar 1300Kg menys mal que ens vam informar...

A dia d’avui crec que estem mes informats y tenim una opció més encertada però de totes formes encara necessitem aquesta última empenta per acabar de prendre la decisió.

Som una parella amb un nen de 2 anys. La nostra intenció es fer temporada d’hivern y alguna escapada a l’estiu. La distribució que volem es una en la qual el nen sempre tingui el llit fet y no haguem de desmuntar el menjador per posar-lo al llit. Per lo tant la opció mes adient que trobàvem es la de dues lliteres mes un menjador transformable en llit de matrimoni. D’aquest models he vist de moltes marques però la veritat es que estic força influenciat pels foros y em decantaria per una Knaus. Els models que havíem vist eren de 4metres la 400LKK. Son caravanes lleugeres y amb bons acabats. Però el problema es que vam veure la 450KGU que també te dues lliteres més menjador convertible, però amb una sensació de espai interior molt gran y un gran armari que es lo que a la meva dona la va enamorar.

El meu únic dubte es que el PMA de la caravana ya puja fins a 1095Kg. Contra els 975 de la 400LKK, però si lo que pensem es en fer temporades y alguna escapada ocasional a l’estiu prefereixo la 450KGU

El meu cotxe es un Xsara Picasso de 90CV diesel que te un bon parell y es capaç de arrossegar 1300Kg. Se que no vaig sobrat però m’agradaria conèixer la vostra opinió.

D’altra banda el lloc que em queda mes proper es M3 Caravaning y veient els comentaris em fa patir una mica...

Moltes gràcies a tots y felicitats per aquest fòrum tan acollidor.

Benvingut a aquest món i en particular, al nostre"club".
Jo no conec els dos models que comentes però fins no fa gaire portava una knaus més gran ( som més familia ). Només voldria fer-te uns comentaris.
Si no has de fer gaires kms. el no anar sobrat de pes no t'hauria d'amoinar massa, calcula el temps que gaudiràs en càmping / el temps que aniràs enganxat. A més, amb sort canviaràs de cotxe abans que de cv.
Molts venedors no tenen ni idea, només t'atenen bé, si ho fan, fins que han cobrat, i els hi és igual si portes un Xsara o un Range Rover, per tant mira t'ho bé i no els escoltis massa.
M3, :evil: ? només si és un BMW..., ara potser ets dels afortunats i t'atenen bé abans i després de comprar !!!
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: ASSESORAMENT ALS FUTURS CAMPISTES fa 15 anys 8 mesos #17891

Benvinguts, HF
jo de fa anys, que faig aquest tipus de campisme.

Una de les coses que vàrem valorar alhora de canviar la cv. va ser precisament que passaríem bastantes hores tancats en cas de mal temps, per la qual cosa al tenir dos nens (ara de 5 i 2 anys), en vam comprar una d'espaiosa i amb lliteres, així entre la cv i l'avancé anem "trempejant" la meteorologia. De totes formes sí de moment tant sols sou tres, crec que les mides que comentes són suficients. És clar que el teu raonament de pesos, també s'ha de tenir en conte, és questió de valorar-ho i aneu a la Fira, que allà tindreu moltes opcions.

En questió de marques no et puc aconsellar ja que fins i tot abans de pensar en canviar-la, ja tenía clar quina marca sería. (Sóc un incondicional).
De moment ja t'he fotut prou rotllo, que vagi bé, i aquí ens teniu per qualsevol cosa. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

Re: ASSESORAMENT ALS FUTURS CAMPISTES fa 15 anys 8 mesos #17892

Hola Roig,

Primer de tot, benvingut siguis al Fòrum HF i aquesta afició que a tots ens uneix, que n'es el campime. :D

En referència als teus dubtes, jo sempre acabo dient el mateix: Trieu la caravana que més us convençi, perquè sereu vosaltres qui l'hagi de gaudir. :mrgreen:

Es cert que en questió de pesos no vas sobrat, justament al contrari, però si la vostra intenció es no rodar-hi gaire, tria la 450, perquè com ja t'han dit, es possible que canvïis abans el cotxe que la CV.
Pensa que si voleu fer temporades d'hivern, haureu de fer força vida a l'interior de la cv, vol dir que per anar bé, heu d'estar i sentir-vos amples, perquè sinó, es fa força insoportable.

Sobre els venedors......millor m'abstinc de fer comentaris :roll: , l'altre dia ja li vaig dir a un altre company que també demanava consell que, hi ha venedors que et dirien que pots arrossegar una cv de dos eixos amb un Seat 600 :twisted: , per vendre, son capaços de tot!!!.

Ja sé que estas bastant decidit per Knaus, però penso que podries aprofitar la Fira per veure totes les possibilitats de models i poder comparar-les in situ, es una bona oportunitat.
Allà també podras coneixer d'altres distribuidors de Knaus, però no sé si n'hi han gaires a casa nostre. :?:

Res, pel que necessitis demana, que per això hi som :mrgreen:

Salut :mrgreen:
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: ASSESORAMENT ALS FUTURS CAMPISTES fa 15 anys 8 mesos #17898

Primer de tot, deixa'm que us doni la benvinguda al foro,
Sobre la caravana, crec que la 450 s'ajusta força a les vostres necessitats, i més tenint en compte que durant l'hivern també la voleu fer servir.
Cal sentir-se espaiòs al seu interior, i a més..... cal mirar també, com també dius, l'espai d'armaris, ja que a l'hivern portes més jaquetes, guants,...
En fi, trieu la que trieu, tal com diuen els companys,.... serà la vostra i sou vosaltres que us hi heu de sentir bé.
De totes maneres, si teniu possibilitat, no estaria de més, passar per la fira, fins i tot, els hi podeu demanar a veure si tenen entrades a M3....

Salut,

Re: ASSESORAMENT ALS FUTURS CAMPISTES fa 15 anys 8 mesos #17922

Roig,

Abans de res, sigueu bevonguts a Totcamping.
Nosaltres des de que ens vam donar d'alta a aquest forum, només hem tingut que ajuda desinteressada i hem conegut virtualment molta gent que encara no escrius un nou fil ja t'estant contestant.

Sapigueu que nosaltres encara no tenim la CV, la tindrem al Gener i som tant o més novells que volsatres.

Bé, anem al tema en questió, nosaltres com tenim dos fills hem encarregat una CV de tres ambients perquè no volem anar montant i desmontant el llit de matrimoni.
La CV que ens hem quedat és una TEV Travel King 510 TKM, encara que pel que demaneu volsatres es més gran.
Us ho diem perquè aquest estiu ens vam trobar amb uns amics a un camping de Camprodon i acabaven d'estrenar una TEC Travelbird que pel que em va comentar era una 400 i pico. Ells tenen dos nens i la vaig veure molt espiosa, ben acabada i amb tots els requisits de seguretat.
Si no tinc mal entès, us heu mirat la Knaus. El meu parer és que és una CV molt bona, només cal dir que és alemana i això per nosaltres ens ha marcat diferència vers les altres marques.
Amb el que vam tenir una mala impresió va ser amb el personal de M3. Pel nostre humil parer van cuasi ser grollers i sobretot prepotents. Segurament hi ha altra gent que n'estant contents però nosaltres com et dic vam tenir una mala experiència, en resum, ens van intentar donar "gato por liebre".
Va ser llavors quan ens vam decidir per la TEC. Són alemanes i molt ben acabades i el concessionari ens ha tractat fins ara molt bé.

Bé, ja no m'enrottlo més. Esperem coincidir amb vosaltres en alguna KDD ben aviat.

Salutacions.

Re: ASSESORAMENT ALS FUTURS CAMPISTES fa 15 anys 8 mesos #18017

Moltes gràcies a tots. Us agraeixo molt les vostres respostes.

Ja tinc un parell de invitacions que m’han donat molt amablement la gent de Caravanes Santiga. Així que tenim molta feina a fer aquest cap de setmana.

Aprofito per fer un altra pregunta: Quins son el regals que valen la pena demanar???
Totes les cases et “regalen” (segur que està en el preu) una sèrie de accessoris, però que es lo que podria demanar que realment sigui un bon detall? Jo penso en rebaixa econòmica però no se si estaran pel cas. Potser un estabilitzador millor, un avance d'estiu , el porta bicicletes... No se, us pregunto allò que una vegada heu tingut la caravana heu pensat: ¡¡¡això es lo que m'haurien d'haver regalat!!!

Moltes gràcies per tot i espero poder col·laborar aviat amb respostes als nous vinguts.

Salut a tothom.

Re: ASSESORAMENT ALS FUTURS CAMPISTES fa 15 anys 8 mesos #18022

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
L'avancé el necessitaràs si fas temporades, i acostumen a incloure'l dins el pack. El portabicicletes, si el pots aconseguir a més, perfecte.
La meva cv portava l'estabilitzador alko i em va funcionar perfecte, jo crec que venen de sèrie i no els monten els concessionaris.

Si al fòrum cliques "cercar" i poses algunes paraules "clau" trobaràs fils antics sobre el tema que planteges dels regals.

I no tinguis presa per comprar, que els venedors et veuran "les plomes".
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: ASSESORAMENT ALS FUTURS CAMPISTES fa 15 anys 8 mesos #18027

Roig,
Jo el que he vist els últims anys, és que ja tenen un pack de regals de fira, inclós n'hi ha que el tenen valorat (sempre al seu favor, és clar).
Jo en el vostre cas miraría coses que després no hagis de tornar a portar la cv. al taller per instalar-les.
Quan jo la vaig comprar, apart d'un descomte económic, van posar-me un microones, antena TV, extractor cuina, toldo estiu, esglaó entrada, instal-lació ràdio amb alteveus, prestatges armari, cable, i alguan cosa més que no recordo.
També vull dir que vaig fer servir l'amistat d'una persona que està dins el gremi, tot i que no ven caravanes.
No sé sí és molt o poc, peró en aquell moment em va semblar correcte.
Per cert l'estabilitzador, com diu Nouespai va muntat de fàbrica.
Un petit consell, ;-) ;-) que jo crec que una miqueta sí que funciona, sí vas a la fira no t'amaguis de portar catàlegs de la marca que fa la competència més directe a la marca que vols, ells com a venedors saben tots els trucs, doncs tú com a comprador no ensenyis totes les cartes. I com diuen per aquí que no us notin gaire les ganes de comprar...
Quin rotllo que tinc avui !!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12