|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola campistes
El meu dubte es si comprar-me una sun roller jazz 480,uns burstner premio 480tk o una sterckeman 470,ja que per distribucio i pes es la que mes s'acosta als nostres gustos. Gracias damon |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
hola, yo creo que entre la sunroller y la sterkeman no hay gran diferencia, ni de calidades ni de precios, si sumas todos los complementeos, la Burstner parece que son de mejor calidad pero mas caras y pesadas.
yo tengo una sunroller y estoy contento con ella, eso si, si tuviera que comprar caravana ahora quizas compraria una wilk, me gustan y calidad precio creo que estan muy bien, miratelas como ves no te soluciono nada, es mas, te añado un problema mas, jajajajjaa |
|
|
Damon!!!!!! la millor la meva!!!! jajajaaja....
Fora bromes.....el consell d´en tonio és bo...però si no us bellugueu gaire....proveu amb la brutsner. (pel tema dels pesos....) Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hola Damon !!! :D
Jo em vaig trobar amb la mateixa tesitura que tu al juliol, quan em vaig comprar la meva primera caravana. Vaig fer cas dels companys de foro i crec que la vaig encertar. A grosso modo et puc dir que t'has de plantejar si vols fer ruta o temporada: es a dir, tenir la caravana plantada a dos o tres lloc diferents durant l'any o be fer qms. Si vols fer qms. tots em van aconsellar que una mida bona era de max 4,5mts. Jo la vaig comprar de 4 mts, i perfecte. (T'he de dir que no havia portat mai remolc). De 4 a 4.5mts es una mida que et permet maniobrar i passar gairebé per tot arreu. Comproba que el pes de la caravana no arribi al 80% del pes del cotxe. :!: Jo me les vaig mirar practicament totes: Knaus, Fendt, wilk, sun roller, adria, caravelair, eiffeland, steckerman... i vagi per endevant que "contra gustos no hay nada escrito", però per mi, com les tres primeres no hi ha res, superioritat en qualitat, acabats, diseny. I en quant a preus no hi ha tanta diferencia, ja que a les tres primeres gairebé t'ho porten tot. Jo em vaig comprar una Knaus. Però insisteixo, es una apreciació personal. Espero haver-te aclarit una miqueta mes el tema. :?: Recordo que fa dos mesos estava com tu, fet un emboliu. Per qualsevol dubte mes, pregunta, que els que en saben mes i el que no en sabem tant mirarem de ajudar-te. Salut. |
|
|
Hola Damon,
Doncs com molt bé t'han dit els companys, sota el meu punt de vista, tot es questió de gustos, presupost i utilització. No sé quin us li donareu a la cv, si la fareu servir molt....., si només seràn 15 dies a l'estiu.... com més us li doneu, millor una caravana de gamma mitja-alta, son més resistents. Si totes tres s'adapten al pes i al presupost que teniu, es valorar quina us agrada més, quina porta més equipament i en quina us hi sentiu millor, es buscar pros i contres i la que millor puntuació tingui, aquella es la vostra!!!. La meva humil valoració seria per aquest ordre: 1- Bürsnert (de les tres, la de millor qualitat) 2- Sterkeman (bona relació qualitat-preu) 3- Roller ( bon preu, però de qualitat..... :roll:, pensa que la Jazz, es la gamma més baixa de Roller) No obstant, hi heu de "viure" vosaltres, vol dir que agafeu la que agafeu, quedeu-vos-la convençuts de haver fet una bona adquisició, pensant que es la millor, malgrat el que puguin dir els altres. Si tens dubtes, demana que aquí aprenem tots!!! :mrgreen: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|