• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Ja tinc les dades del cotxe fa 16 anys 8 mesos #17400

Hola amics.Jo continuo amb el master en caravanas.Us poso les dades del cotxe per saber quin pes puc arrossegar:
MTMA/MMA =1850
MTMA/MMA 1º=1000
MTMA/MMA 2º=1000
MMR S/F ,C/F =685/1300
TARA =1300
Potencia fiscal/real=13,30/66
Bueno,he de dir que mma 1º y 2º no se que vol dir.Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Ja tinc les dades del cotxe fa 16 anys 8 mesos #17402

Hola, doncs amb aquestes dades pots arrossegar un remolc o caravana sense fre d´inercia de 650kg. o una amb fre de 1300kg.
Sense fre normalment son petits remolcs com de motos o comanches , etc, totes les caravanes per petites que siguin portan el fre d´ inercia.

salutacions

Re: Ja tinc les dades del cotxe fa 16 anys 8 mesos #17413

Hola pingu,

MMA 1º i MMA 2º es refereix a la Masa Màxima Autoritzada sobre el primer i segon eix respectivament. És a dir, el teu cotxe pot aguantar sobre cada un dels dos eixos 1000 kg com a máxim.

Re: Ja tinc les dades del cotxe fa 16 anys 8 mesos #17416

Hola pingu,

Doncs com molt bé diu l'amic Piti, pots arrossegar una caravana amb un PMA (pes màxim autoritzat) de 1.300 kg.
Això vol dir que no pots arrossegar caravanes gaire grans, com ja et vaig comentar a l'altre fil.
La tara del cotxe (pes propi del coxte) es de 1.300 kg, i el PMA del cotxe son 1.850 kg (que es el pes en buit del vehicle + els ocupants + la càrrega que puguis portar al maleter)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Ja tinc les dades del cotxe fa 16 anys 8 mesos #17432

Pues gracies de nou a tots.Menys mal que les meves pretensions no son gaire grans.Salutacions

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12