• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

dormir dins la caravana enganxada fa 16 anys 8 mesos #17305

Si per exemple faig un viatge a Andalusia i vull parar a dormir en una area de servei dins de la caravana amb aquesta enganxada al cotxe,¿es pot fer?.Es que jo dins el meu coneixement hem pensava que no,pero he llegit que algu ho fa.Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: dormir dins la caravana enganxada fa 16 anys 8 mesos #17318

Hola pingu,

en principi si col·loque la roda jockey i abaixes les potes del darrera la caravana t'ha de quedar estable per poder-hi passar una nit. No obstant sóc del parer que no costa tant desenganxar-la i baixar-hi les quatre potes, encara que no l'anivellis a la perfecció.

Segurament també deu variar en funció de la carvana que portis, no serà igual amb una 4,20 com amb una 5,30.

Aquest és un dels dubtes que el millor és experimentar un mateix.

Atentament

Bitxitos

Re: dormir dins la caravana enganxada fa 16 anys 8 mesos #17319

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1810
  • Gràcies rebudes: 46
No hi ha cap problema per fer-lo, nosaltres ho vam fer, mentre la vam tenir.
Nomès has de comptar en que no com només portes la bateria del cotxe ( en principi ) no tindràs llum dins.

Atenció als temes de dormir en àrees de servei. Pot no ser el lloc més adequat, repeteixo que nosaltres ho vam fer sense problemes, però no cal tenir por, ja anirem parlant...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: dormir dins la caravana enganxada fa 16 anys 8 mesos #17331

Es que com porta el titol del fil som meganovells.¿Que es la roda jockey? :oops: Com son les potes de una caravana :?: .Bueno,ja ho deixo fins dema,ja que soc d'una manera de ser que ara al llit nomes fara que pasar-me caravanes p'el devant.Dema mes .Salutacions

Re: dormir dins la caravana enganxada fa 16 anys 8 mesos #17341

Pingu, tranquil que aquest pas acabaras fen un màster en Caravàning :mrgreen: .

La roda Jokey es aquella roda petita que porta a la llança (estructura de forma triangular que porta acoplat el capsal per posar a sobre de la bola del cotxe) de la cv per ajudar-te a enganxar i desenganxar la cv del cotxe. També et serveix per fer rodar la cv per entrar a les parcel·les dels càmpings, parking, etc...
Si no fos per aquesta roda, a la que separessis la cv del cotxe et quedaria amorrada a terra, vol dir que agunta tot el pes frontal de la cv.
Porta una manivel·la que la fa pujar i baixar segons les teves necessitats.

Les potes de la cv son 4 punts d'apoiament que tenen les caravanes, un a cada cantonada. Serveixen per quan arribas al càmping, puguis estabilitzar i anivellar la cv perquè et quedi ben recte (pensa que el terreny sempre es desigual). S'accionen amb un clau com la de afluixar els cargols de les rodes dels cotxes però més llarga per poder fer més força. Cargolant et pujen o et baixen les potes.

Dues coses més aclarides!!! :mrgreen:
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: dormir dins la caravana enganxada fa 16 anys 8 mesos #17359

no tindries cap problema aquest estiu m'he fet un fart de veure-les per les arees...

aixo si jo no baixaria cap roda ni pota , si es tan sols per dormir ...

bueno una abraçada ...

(aixo de novell ens passa a tots , mira jo parlo com si sapigues...)

Re: dormir dins la caravana enganxada fa 16 anys 8 mesos #17362

No has de tenir cap problema.

Nosaltres el primer any no baixavem potes ni rodes. Ni tans sols desendollaven la pinya de la llum del cotxe (per si haviem de sortir corrents).
Aquest estiu, hem dormit 3 ó 4 nits fora camping i hem baixat potes i hem desendollat la llum.
Només cal tenir en compte la vostra seguretat i si hi ha altres autocaravanes o caravanes passant la nit, millor.

Hi ha gent que diu que dormir amb la caravana enganxada al cotxe, és perjudicial per la suspensió del cotxe. Jo crec que no passa res.
Salutacions

Re: dormir dins la caravana enganxada fa 16 anys 8 mesos #17386

Moltes gracies a tots.Ahir per la la nit vaig pujar la nena a una atraccio de fira i al anar a treurel-l'hi la fitxa vaig veure una cosa i .........................ja se el que es la roda jockey :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Salutacions

Re: dormir dins la caravana enganxada fa 16 anys 8 mesos #17412

Els nens sempre t'ensenyen coses noves :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: dormir dins la caravana enganxada fa 16 anys 8 mesos #17631

Gracies per les respostes.

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12