• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Transferència de tenda a caravana (escatològic?) fa 19 anys 3 setmanes #16159

AVÍS: Qui sigui propens a marejar-se que no segueixi llegint.

Si has arribat fins aquí gràcies, si després em pots ajudar moltíssimes gràcies.

:oops: Com funciona? :D És que el meu tiet no els ha fet servir mai. :roll:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Transferència de tenda a caravana (escatològic?) fa 19 anys 3 setmanes #16160

Hola Bitxitos,

:mrgreen: jejejeje!!!.... com dimonis funciona aquest aparell, veritat? =))

Escolta..... estigues tranquil, com que ens veurem dissabte, ja t'ho explicaré en persona, et sembla bé? :mrgreen:

No es que sigui complicat però......, per cert, ja tens els liquids del W.C.?, si no els tens, també t'ho explicaré dissabte. :mrgreen:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Transferència de tenda a caravana (escatològic?) fa 19 anys 3 setmanes #16163

Gràcies CiM.

Tinc una botella plena fins la meitat amb un líquid de color blau, però... no sé si enrefiar-me'n massa. Potser fa 15 anys que està en un recó del cofre.

Re: Transferència de tenda a caravana (escatològic?) fa 19 anys 3 setmanes #16164

Per cert CiM, per la tarda hem de baixar un moment a Esplugues. Portaré l'emissora al canal 2, amb permís d'AL1A, és clar :roll:

Re: Transferència de tenda a caravana (escatològic?) fa 19 anys 3 setmanes #16180

Quasi segur que aquest líquid està més que caducat :roll:
Pel que valen, jo en compraria de nous i així t'evites desenganys.
Dissabte en parlem ;-)

Carles

Per cert, jo no porto l'emisora al cotxe, la vaig desmuntar ja fa temps, em sap greu :oops:
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Pirineus francesos +

El més ràpid per anar al Circ de Gavarnie és entrar per Viella o per Bielsa. Nosaltres volíem veure el Port de Puymorens, hi tenim bon record, així que vam Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12