• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Cordenades GPS fa 19 anys 1 mes #15381

Hola companys, algú em pot dir con s'introdueixen les coordenades dun lloc al tom tom :8} ??? Gracies ;-)
Viu cada dia com si fos l'ultim

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Cordenades GPS fa 19 anys 1 mes #15383

Mira, jo estic amb el mateix dubte que tú, però el meu cas és amb una pda Acer N-35 amb el TomTom introduit, de sèrie em venia amb el Destinator.

Vinga, algún mestre per aquí que ja té dos alumnes esperant la lliçó :mrgreen:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Cordenades GPS fa 19 anys 1 mes #15390

Quina versió de TomTom teniu?
En la 6... ja hi ve l'opció d'anar per coordenades: anar a..., passar a la 2a pàgina, i escollir latitud Longitud.

Si tteniu TomTom 5... ahureu de carregar el programa Geo-Ov2 que en el seu dia ens va proporcionar algú d'aquest mateix fòrum (FrancescCat?, no ho recordo). Amb aquest programet convertim unes coordenades en un poi.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Cordenades GPS fa 19 anys 1 mes #15414

Gracies Toni-de-Ros, jo estic varellamme amb la descraga del 6 i quan u consegueixi instalar ja podre posar coordenadas, oi ? aplau . Fins aviat

Re: Cordenades GPS fa 19 anys 1 mes #15415

Gràcies Toni per la resposta, nosaltres tenim la versió .5

Saps, o sabeu si aquest programa que anomenes el tenim perdut en algun raconet del fòrum?.
Llavors que ho he de descarregar i posteriorment instal·lar-ho a la pda?
Noi, això de l'informàtica no es el meu fort, a mí doneu-me betzina que llavors rutllo com si res :mrgreen:

Salut ;-)

Re: Cordenades GPS fa 19 anys 1 mes #15418

Carles, no sé si això et pot anar bé:
www.programas-gratis.net/php/programa2.php?id_programa=5654

Nosaltres tenim un TomTom dedicat, no és PDA, i no el puc probar per ajudar-te.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Cordenades GPS fa 19 anys 1 mes #15423

El programa que ha trobat la Eva et pot anar millor, Carles, és mes fàcil de fer servir que el Geo
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Cordenades GPS fa 19 anys 1 mes #15429

Item más que, al menos a mí (y conozco algún otro caso), el Tontón 5 se nos ha quedado "clavado" por culpa de los POI generados con el programa OV2. Se ve que, en ocasiones, no los reconoce bien´y se "corrompe" su base de datos.
Consecuencia principal: el mapa no se iba actualizando, aunque las instrucciones habladas sí, y eso puede ser peligroso (porque te lleva a confusión oir una cosa y ver otra).
Te recomiendo, por tanto, que pruebes mejor el de Eva que el Ov2.

Re: Cordenades GPS fa 19 anys 3 setmanes #16201

Eiiiiii, ja tinc instal.lat la versió 6 del Tom :D i porta tal com deia en Toni de Ros per introduir les coordenades. Remanan per uns del foros que no recordo be qui em va donar la pista vaig anar a un foro frances que donaba aquesta url....mapper.acme.com/, es una pasada i si per si algu no sap com funciona us dire que tu poses a la linea que esta en blanc ( a baix a la dreta) l'adreça que vulguis seguit del nº. del carrer una coma i la poblacio (ejple. sant francesc 17, badalona) i et don les coordenades per el gps. He probat aquesta tarda i el error a sigut de 80 metres i era un carrer d'un poligon industrial amb lo que aixos representa amb nº. de carrer o nau. En fi us dic aixos perque vaig demanar ajut per aquest tema i en Carles (CIM) tambe estaba en lo mateig o sigue que si vols Carles i la resta també, intentaré ajudarvos. Enieu un privat i explico.

Re: Cordenades GPS fa 19 anys 3 setmanes #16202

Perdó, he pasat per alt el dir que jo vaig amb una pda acer n30

Re: Cordenades GPS fa 19 anys 3 setmanes #16208

Hola Toti,

Moltes gràcies per l'informació i l'ajuda, però ara tinc un problema i bastant greu :twisted: , el conector de carrega de bateria interior de la PDA s'ha espatllat, vol dir que ara per ara no la puc carregar ni fer res de res i per postres, el conector de l'antena (la exterior) també ha saltat :cry: . Em va caure a terra quan probava de fer-ho amb l'enllaç que em va passar l'Eva.
Ara em toca reparar-la i quan la tingui a punt, faré tots els passos de nou que m'heu dit tant l'Eva, en Toni i tú.
Espero tenir-la aviat, pèrò crec que va per llarg :roll:

Gràcies a tots!!! ;-)

Re: Cordenades GPS fa 19 anys 3 setmanes #16215

CIM, enviala a Acer, estan, si no recordo malament, mira aquest enllaç..... www.acer.es/acereuro/page11.do;jsessionid=396F207ECA22BA2485...s&crc=2190461377
A mi tambe em va caura i la vaig enviar per missatger a ells i la van tornar bastant rapid, aixos si "previo pago". Sort i paciencia, que ja saps es la mara de la ciencia (no sé quina, pero aixi ho diuen). Salutacions[/url]

Re: Cordenades GPS fa 19 anys 2 setmanes #16296

He afegit a la secció d'enllaços/ Mapes i cercadors una pàgina en francès, anglès i holandès (molt simple ) amb coordenades d'àrees de pernocta a molts països europeus.

home.arcor.de/telbus/womo-sp/ReadMe-1st_fr.html
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: Cordenades GPS fa 19 anys 2 setmanes #16324

Gracies Mestre ;-) , ens serà molt util.

Re: Cordenades GPS fa 19 anys 2 setmanes #16326

Toti,

Ja tinc posat fil a l'agulla, quan estigui reparada t'ho faré saber.

Gràcies!!!

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12