Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola nois:
és el meu primer tema, quina ilu. Doncs va sobre una "averia" Resulta que la bomba de l'aigua no es para. Tenim de tancar l'interruptor per la centraleta de comandament. Us ha passat mai? Hauré de canviar la bomba? o es tracta d'un posible malfuncionament de la boia? Espero les vostre opinions. Salutacions! Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Jimmy i benvingut al foro.
Si és la bomba que fa sortir l'aigua per l'aixeta, podria ser l'interruptor de l'aixeta. Mira que quan obris i tanquis l'aixeta sentis un "click" que és el soroll que fa l'interruptor que acciona-para la bomba. Salutacions
|
|
Suposo que es tracta d’una bomba de membrana que para quan arriba a una pressió determinada. Primer, comprova que no hi hagi cap fuga en el circuit d’aigua, si tot està correcta, es possible que el problema estigui a la bomba, pot ser una brossa ó un porus a la membrana. Es qüestió de desmuntar la bomba i comprovar-ho.
Salut Andreu
______________________________________ “Una llengua no es perd perquè els que no la saben no l’aprenen, Sinó perquè els que la saben no l’usen” |
|
Benvingut jimmy.Espero que aquests tecnics et puguin ajudar.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Hola Jimmy. A nosaltres ens passava el mateix, no parava la bomba d'aigüa i teniem que desconectar-la de l'interruptor. és una bomba de membrana.
Hem tingut que canviar-la, atés que ens digueren en la casa que això sol passar amb el temps i l'ús. Per cert ens van cobrar 128,00 € per la nova. Cinc sentit per a gaudir de la natura i només un per a cuidar d'ella: el sentit comú
|
|
Carai amb la bombeta!
Amb aquest preu faig uns quants quilometres de vacances. Creieu que puc anar tirant així? vull dir, desconectant des de l'interruptor. I fer la reparació en tornar de vacances, si és que em quedan diners, jejeje Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
igual que a l'alzirenys, a mi tambe em va passar, jo ho vaig demanar al mecanic i em va dir que potser netajan-la, encara podria fer una bona campanya i aixi va ser.
Mes o menys van durar un any, al final les vaig tenir de canviar, totes dues em van costar 180 €, me les vaig canviar jo mateix, tal icom estavan les velles i vaig possar les noves, i funcionen 8O 8O |
|
Com t'ha dit en jimmy ves amb compte que sigui per alguna fuga al circuit d'aigua, i que t'estigui sortint aigua pels baixos de la auto.
Com ja t'han dit aquestes bombes funcionen per pressió, i a quan es detecta una depressió al circuit comencen a bombejar fins arribar a la establerta! En el meu cas, als pocs dies, el funcionament continu de la bomba em va fer descubrir una petita fuga que tenia al circuit d'aigua de la auto, dins l'armariet del bany. Jo ni tan sols em vaig complicar en portar la auto al taller, vaig canviar el "manguito" (cosa que va ser mes complicat de trovar del que em pensaba) i no he tingut cap mes problema. Salutacions i molta sort! hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
Vale, ja tinc feina per abans de marxar de festa!
Gràcies nois! us mantindré informats. Bona revetlla!! Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
Tot arreglat!
Seguint amb l'eufòria de les preparacions de les vacances, hem tirat pel més segur: canviar la bomba. A part de ser el més recomanat, hem trobat un taller ALTAMENT recomanable per la seva eficàcia, AREA PUNTO CONTROL, a 5 min de la ciutat de BCN (Montcada) al poligon Can Cuiàs. Repeteixo: fo´rça satisfactori. I ara, tinc que acabar de preparar el nostre viatge: sortim dissabte cap Hungria i Rep Txeca. Ja us explicaré!!! Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|