|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
M'han comentat que en aquest pais fan servir un tipus diferent d'endoll elèctric.
Aquells que hi heu anat, en els campings, es pot fer servir la toma eurepea normalitzada, o cal alguna mena d'adaptador especial. Gracies a tots Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Rodamon, en primer lloc, gairebe et tindria de donar la benvinguda al forum :D , perque son molt esporadiques les teves intervencions.
Pero be m'agrada poder parlar amb un vell conegut. Referent a la pregunta que fas, no es que tingui masa expariencia en campings, pero a Interlaken, dues vegades que em estat en el mateix, perque tenen un lloc expres per les autos els endolls son exagonals, i en canvi al camping que hi ha situat a Tasch, ultim poble avans d'arribar a Zermatt, els endolls son normals, pero en altres forums he pogut veure que aconsellen portar els exagonals. Ho sento pero no et puc informar mes, que tinguis unes bones vacances PD. per cert, quan tornis ens en podries fer cinc centims, en l'apartat de viatges i sortides Jaon |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |