• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Cuines de gas fa 19 anys 1 mes #14789

Hola companys,

Em permeto el luxe "d'inagurar" aquest espai demanant-vos consell.

Hem de cambiar la cuineta de dos focs que fem servir a fora l'avancé, perquè es vol jubilar :mrgreen: , i totes les que hem vist poden anar amb tota classe de bombones de gas comercials (buta, propa i camping-gaz).
El meu dubte es el seguent:
La cuina vella la feiem funcionar amb la botella blava, amb una simple aixeta de pas, i ara, no sabem si les modernes tambè poden funcionar amb aquesta aixeta o necessitem un regulador especial en el cas de continuar amb la blava.
A les botigues no en tenen ni idea, només ens diuen que pot anar amb camping-gaz i també amb bombona grossa de butà o propà (taronjas) amb caputxó estàndar.
Doncs res, si m'ho podeu aclarir us ho agraïré perquè en coses de gas hi tinc molt de respecte.

Gràcies ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Cuines de gas fa 19 anys 1 mes #14791

Hola CiM!! Tu entre cassoles? Em semblava que això ho deixaves per les dones!!!!!!!!!! :mrgreen:

Conya a part, em sembla que no m'equivoco però l'únic que necessites és el regulador que s'empalma amb la bombona blava, el regulador que segurament ja tens. Cada regulador, dóna el pas segons la bombona.

Ah! A veure si a més d'instal·lar-la, també la fas servir!! ;-)

Re: Cuines de gas fa 19 anys 1 mes #14793

jo crec, com la Mireia, que amb el regulador que tenies a la vella ja en tindràs prou.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Cuines de gas fa 19 anys 1 mes #14861

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46

Totes les que hem vist poden anar amb tota classe de bombones de gas comercials (buta, propa i camping-gaz).

Vols dir que una mateixa cuina pot anar amb un sol regulador i diferents ampolles ? Estàs segur ?
La presa de càmping gas és molt diferent a la de butà-propà, no crec que siguin compatibles si no fas una T amb dos reguladors diferents.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Cuines de gas fa 19 anys 1 mes #14870

Les ampolles grans, les de color taronja (butà o propà), tenen un regulador i les blaves un altre!!

El que jo deia és que a vegades s'han de canviar els xiclés però en aquest cas no cal (i més si li han dit que pot anar amb qualsevol tipus de gas)

Re: Cuines de gas fa 19 anys 1 mes #14895

Vols dir que una mateixa cuina pot anar amb un sol regulador i diferents ampolles ? Estàs segur ?
La presa de càmping gas és molt diferent a la de butà-propà, no crec que siguin compatibles si no fas una T amb dos reguladors diferents.

No home no!!!!, el butà o propà porta un caputxó i el c.gaz un altre de ben diferent., fins aquí encara hi arribem...... :mrgreen:
Jo el que demano es que si amb el c.gaz em pot funcionar amb una simple aixeta de pas o necessita un regulador especial.
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12