• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

La TV i el TDT fa 14 anys 4 mesos #14644

suposo que gairebe tots teniu un televisor a l'Ac o Cv, i la meva pregunta es la seguent: el vostre televisor te el TDT incorporat o sencillament n'heu comprat un i si es aixi, on l'heu comprat i quan val.
Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: La TV i el TDT fa 14 anys 4 mesos #14664

Hola Joan,

Nosaltres tenim una tele a la cv, però no hi tenim TDT.
En qualsevol establiment d'electrodomèstics, gran superficie comercial o tendes d'electrònica en pots trobar a preus super assequibles.
Tambè s'ha de dir que com més econòmic més senzillet serà.

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: La TV i el TDT fa 14 anys 4 mesos #14666

Be potser m'he explicat malament o potser es que no hi entenc res.
Pero volia dir en els televisors de 12v

Re: La TV i el TDT fa 14 anys 4 mesos #14728

Hola Jofranc ¡¡¡
La tele que actualment porto a la Ac pot anar a 12v y a 220v y el aparell de video el porto conactac a 220. Quand sigui el moment de incorporar la TDT ja decidiré si cambio la tele o be em compro un decodificador a 220. Crec que es millor tindre un convertidor doncs els electrodomestics convencionals a 220v sempre surten millor de preu.

Salutacions ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: La TV i el TDT fa 14 anys 4 mesos #14729

hola no se si puc servir de ayuda pero nosaltres la nen comprar al port de barcelona pot anar a 220 tambe a12v apart hen comprat unas clavellas que son per enchufar al televisor per altre te el conector del ensenedo ,en las botigues de elctronica tambe gran superficies si tens alguna dutta me envies un misatge te envio el tefono

Re: La TV i el TDT fa 14 anys 4 mesos #14746

Hola, Jofranc.
Nosaltres tenim un televisor amb pantalla LCD que ja fa prop de dos anys varem comprar a Andorra. És important que encara que sigui de 220 v porti un transformador que el fagi anar a 12v, d'aquesta manera podràs conectar-lo directament a la AC, - jo tot i que el tinc no hi crec gaire amb el conversor de 220 a 12v si no és per carregar un tefèfon o conectar puntualment un portatil, tenen molta caiguda de tensió i un consum adicional important-.
Referent al TDT, aquesta setmana el vaig instalar i funciona perfectament.
L'aparell es diu ZAPBOX plug-in. Té un tamany poc superior a un paquet de tabac i va instalat a l'euroconector del televisor, directament o bé amb un allargador que ja porta la caixa, per tant el TV ha de tenir euroconector. El més important és que té alimentació a 12 v i un consum ridicul.
Vaig comprar-lo al Leroy de Sant Quirze i el seu preu és de 89,99 €.
Posiblement al Media Mark hi sigui i és molt provable que més econòmic.
Espero que et sigui útil l'informació.

Re: La TV i el TDT fa 14 anys 4 mesos #14814

Hola a tots/as, nosaltres tenim un MicroBio (receptor de TDT) el procesador es de Fujitsu i el seu tamany es de 75x30x97 mm, el seu pes es de 120 grs. Es conecta al euroconector i es veu de conya. El vaig comprar a la Fira de Bellcaire (Pl. Glories, Barna) parada 192-193 Digital Sat i el preu es de 85 €. La conexio es a 230 v., pero no crec que tingui masa importancia si tens un convertidor i a mes no estereu veien tot el dia la tele, no ?
Viu cada dia com si fos l'ultim

Re: La TV i el TDT fa 14 anys 4 mesos #15010

no os puedo ayudar en este tema ya que el tema no lo he tocado , tan solo quiero ampliar la pregunta cualquier tdt puede ir con las antenas de las autosss?????????????????

Re: La TV i el TDT fa 14 anys 4 mesos #15022

A mi con la antena analogica la tele se vé psssssseeeee, en canvio con la TDT se ve de coña.
Viu cada dia com si fos l'ultim

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12