• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

electrodomèstics. fa 19 anys 2 mesos #13351

Éls feu servir a l´autocaravana? tipo torradora, minipimer......o també consumeixen molt?
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: electrodomèstics. fa 19 anys 2 mesos #13352

Solament els pots fer servir dins de camping o si portes un generador....
a no ser que siguin de 12w.

Re: electrodomèstics. fa 19 anys 2 mesos #13353

No acostumem a fer-los servir.Només tal com diu la Tiramillas,al camping,pero com que ja no ho portem tampoc ho utilitzem.A tot es troben solucions i adaptacions.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: electrodomèstics. fa 19 anys 2 mesos #13354

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Per usar-los necessitaràs un conversor de 12 a 220v, i pel que he anat llegint, tot el que sigui un conversor de més de 300 wats és molta "chicha" per les bateries.

Hi han un fil de fa unes setmanes que en parlava d'aixó mateix.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: electrodomèstics. fa 19 anys 2 mesos #13355

Hola ¡¡¡
Si portas transformador, el minipimer si que funciona (senzillet de pocs w); la torradora no se el que consomeix, però la "carmela" fa unes torrades exquisites.

Salutacions ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: electrodomèstics. fa 19 anys 2 mesos #13357

Uuy, uy, qué poco que falta......
Nosotros, únicamente, un secador de pelo modelo "aire impulsado de la calefa" que ya he descrito en algún lado (y que, en realidad, no es un electrodoméstico, sino un gasodoméstico) y (este imprescindible) el aspirador con toma de mechero que regalan con los Punts Estrella de la Caixa. Es fantástico porque viene con 5 mts de cable, que dan para toda la auto.
Todos los demás son prescindibles o substiuibles: la tostadora, por una carmela....

Re: electrodomèstics. fa 19 anys 2 mesos #13358

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Qué és una "carmela" ?

1. Un estri que he vist en alguna foto en el que van tres llesques de pà inclinades sobre el foc ?
2. La parrilla que es diu Carmela.
3. El forn
4. La meva dona no es diu Carmela...

Es que de vosaltres m'espero qualsevol cosa...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: electrodomèstics. fa 19 anys 2 mesos #13359

=)) =)) =))
La meva dona tampoc es diu Carmela...... :mrgreen: :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: electrodomèstics. fa 19 anys 2 mesos #13360

Significados de "carmela"

- nombre de mujer. Si quereis sorpresas abrir el siguiente enlace
usuarios.lycos.es/carmela2/mipag/carmela.html

- utensilio de cocina: recipiente redondo, con asa, con fondo ondulado y de color negro con manchitas blancas; a menudo lleva incorporado una rejilla metálica que se utiliza al tostar el pan.

...............Habeis salido de dudas ???

Re: electrodomèstics. fa 19 anys 2 mesos #13367

Neus jo he obert l'enllaç, i lo primer que vist a sigut la seguent pregunta
Eres Lesbiana, 8O evidenment he contestat que si :mrgreen:

Parlan de tot, lo del fons ondulat em taques blanques i una reixa per torrar-hi pa, doncs la veritat es que encara no se de que collons parleu :?:

Re: electrodomèstics. fa 19 anys 2 mesos #13368

Lo siento...............he puesto el enlace al buscar la palabra "carmela" en el Google sin pensar que no era el lugar adecuado y podía herir a más de una persona.
Pido a Webmestre que lo quite si lo considera necesario...........y pido disculpas a todos los que participais en el foro.

Neus

Re: electrodomèstics. fa 19 anys 2 mesos #13372

Pues yo me referia a esto:
www.unav.es/digilab/proyectosenl/2004/huevoteca/sarten.jpg
Como veis, también sirve para hacer huevos a la plancha (atento, amigo Maranya).

Contribuir al aumento de los conocimientos gastronómicos de este foro, ya de por sí elevados, es una tarea, a más de difícil, harto gratificante.....

Re: electrodomèstics. fa 19 anys 2 mesos #13377

Ostia! 8O (amb perdó)

Quan jo era adolescent, el nòvio (aleshores es deia així) de la meva germana (ara ja té 60 primaveres la mozuela) era representant comercial (intentava vendre de porta en porta) d'una firma que es deia Carmen, i que fabricava estris d'aquells que milloraven la qualitat de vida de les "amas de casa". Feien carretons per la compra, unes plataformes amb rodetes per les bombones de butano i... això que en dieu la "carmela". La meva mare, és clar, crec que li va comprar gairebé tot el catàleg al que seria el seu gendre.

Feia un munt d'anys que no en sentia parlar!

:)
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: electrodomèstics. fa 19 anys 2 mesos #13399

aaaaaaaaaaaaaaaara home, aquest accesori culinari ja el tenim, i fem coure els bistecs de bou que comprem quan anem per aquets mons de deu i tambe portem un artilugi que serveix per fer els biquinis, boniiiiiiiisims :mrgreen: :mrgreen:
Au salut i bon profit :-P

Re: electrodomèstics. fa 19 anys 2 mesos #13410

Jejeje!!!!, jo tinc una tieta política que se'n diu de Carmela. :D

Per aquells que no teniu el plaer de coneixer la carmela (em refereixo a l'estri de cuina i no la meva tieta :mrgreen: ) no sabeu pas el que us perdeu, serveix per a tot, per fer-hi ous ferrats, planxa, freguits, sadwidxos o bikinis, torradora i fins i tot per falcar l'auto o la cv!!!! =))
Quasi bé, aquest invent del segle passat es com aquell anunci de compreses que podies fer-ho tot amb elles (muntar a cavall, anar a la piscina, treballar, sortir a fer el got amb els amics.........) :mrgreen: ai senyor, que se'm en va l'ollaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)) =)) =))

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12