• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Informació sobre controls a distancia per a caravanes fa 16 anys 1 mes #12592

Durant el meu darrer viatge per Extremadura d’aquesta Setmana Santa he vist que alguns caravanistes feien servir un sistema per l’estacionament de la caravana que un cop desenganxada del cotxe es feia moure mitjançant un telecomandament. Aquest sistema em semblà molt còmode i sobretot força eficaç ja que et permet deixar la caravana en el lloc exacte que vols, cosa no sempre possible utilitzant el cotxe en maniobra. Desitjaria saber el nivell de satisfacció d’aquells usuaris que ja el tinguin instal•lat, així com marques i preus. Espero les vostres opinions sobre el tema. Moltes gràcies. Josep Fàbregas caravana-ou [/b]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Informació sobre controls a distancia per a caravanes fa 16 anys 1 mes #12593

Hola Josep. Jo tinc autocaravana i quan tenia la caravana la movia a mà.
Hi ha gent d'aquest fòrum que sí que té l'aparell que tu comentes i n'estan molt contents. Segur que te'n faran cinc cèntims.

Només una cosa... L'avatar que has triat correspon a en CiM. Aquí associem de seguida cada un amb al nostre avatar, per això seria convenient que en triessis un altre. Així ens és més còmode a tots. Pots posar-hi el que vulguis. Dels que hi ha a la galeria, pots escollir-ne un que no tingui cap nom o bé n'hi pots afegir un altre que tu et busquis. Hi ha instruccions per a fer-ho però si tens algun problema, el webmestre, que és un gran Webmestre, t'hi ajudarà.

Re: Informació sobre controls a distancia per a caravanes fa 16 anys 1 mes #12594

Hola josepfabregas,

Aquest sistema que esmentas es molt pràctic per caravanes de mides grans, a l'hora de moure-les costa molt i amb aquest sistema les col·loques allà on vols.
Hi han varis models però potser els mes coneguts son l'Euromover i el powertouch. En questïó de preus se'n van sobre els 1600-1700 eu. el powertouch (preu d'oferta a la fira del caravaning) i crec que sobre 1900-2000 eu. l'Euromover.
Els que el tenen estàn diuen que n'estan encantats.

T'anava a comentar el tema de l'avatar, però la Mireia millor no t'ho podia explicar, (gràcies Mireia).
No et sapiga greu que t'ho diguem, no passa res però d'aquesta manera identificas a la persona amb el seu avatar, quan puguis el canvies ok? :mrgreen: Gràcies

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Disculpeu per la tria. Pensava que el triat estava lliure. Ja l'he canviat i espero que el nou no estigui agafat. Gràcies per les respostes. Josep

Re: Informació sobre controls a distancia per a caravanes fa 16 anys 1 mes #12620

Hola Josep, jo tinc l'Euromover. Fa 4 o 5 anys que el tinc i estic molt content. Pots moure la caravana sense cap esforç, tant si fa pujada com si fa baixada, sempre va a la mateixa velocitat.
L'Euromover, instalat, deu estar sobre el 2300 o 2400€.

Salutacions
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)

informació sobre controls a distància per a caravanes fa 16 anys 1 mes #12633

Moltes gràcies Mireia, CIM i Jordi. Després de les gestions realitzades mercès a les vostres informacions us puc dir que aobre la seva efectivitat tothom hi està d'acord. De preus, però, aneu un xic desorientats. El Truma que instal·la Auto Suministres Vic costa 2.900 €. L'Euromover que coloca Esplai Caravanas de Sallent surt per 2.790 € ja instal·lat. I finalment el Powrtouch, el més econòmic, també instal·lat costa 1.995 €. L'únic dubte que em queda és que te'l venen a instal·lar a casa teva. No tenen distribuidor a Catalunya i tot i que ofereixen una garantia total per 5 anys el fet de ser lluny (Alacant) no deixa de generar dubtes. Com veieu he fet els deures. Ofereixo aquesta informació a tots aquells que hi puguin estar interessats. Fins la propera i molt agraït. Josep

Re: Informació sobre controls a distancia per a caravanes fa 16 anys 1 mes #12639

Molt agrait a tu que realment has possat els punts sobre les "I". :mrgreen:
Es una informació valida per a molta gent.segur.
Una abraçada.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Informació sobre controls a distancia per a caravanes fa 16 anys 1 mes #12642

Per la qüestió de l'avatar, res a disculpar Josep!!! :D

Re: Informació sobre controls a distancia per a caravanes fa 16 anys 1 mes #12644

El powertouch el monten a Monzon (Huesca).
El monta ARACAT camping www.aracatcamping.com/Documentos/triptico.html
www.aracatcamping.com
És el forero de Camping Salon amb nick "jesusete"
Salutacions

Informació sobre controls a distancia per a caravanes fa 16 anys 1 mes #12645

Gràcies Mercuri. He vist la pàgina d'Aracat Camping de Montsó i avui mateix els demanaré el preu. Quna el tingui el faré saber als altres components del fòrum. Josep

Powertouch per a more caravanes fa 16 anys 1 mes #12929

Bon dia, Mercuri i a tots els forumparticipants. M'he posar en contacte amb aracatcamping i un xicot molt amable, en Jesús Nasarre, m'ha informat que a Igualada tenen un taller col·laborador i es pot muntar alli. El preu surt una mica més car que si te'l venen a muntar directament els de powrtouch. Amb aracat surt a 1.750 € + IVA. Total 2.030 €. l'únic inconvenient és que has de traslladar la caravana a Igualada el dia convingut però si més no entres en contacte amb un taller relativament a prop i amb una porta oberta al públic. A hores d'ara encara no he près una decisió. Fins la propera. Josep

Re: Informació sobre controls a distancia per a caravanes fa 16 anys 1 mes #12932

Hola Josepfabregas,

Vec que si te l'instalen els d'Alacant, et surt més barat i més comode, ja que t'ho instalen a casa teva. Però el problema que hi veig és que passarà si un dia no funciona. Això té una garantia i suposo que t'ho ha d'arreglar qui ho ha instal·lat. Si no funciona tornaran a vindre els d'Alacant o hauras de portar tu la caravana fins a Alacant?

Et poso un enllaç per si ets una mica manetes, i si no ho ets, tens alguns consells.
www.campingsalon.com/foros/tema_mostrar.asp?idtema=45510&pagina=1
Salutacions

Powertouch per a more caravanes fa 16 anys 1 mes #12968

Bon dia, gràcies Mercuri. He llegit els teus consells i la descripció de la instal·lació que em descrius però no em veig amb cor de fer-ho. Reconec que mai he estat un "manetes". Finalment me'l col·locarà Aracat Camping. En el fons és la millor oferta i sempre tindré un contacte a prop. . En qualsevol cas, moltes gràcies. Josep

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • Pirineus francesos +

El més ràpid per anar al Circ de Gavarnie és entrar per Viella o per Bielsa. Nosaltres volíem veure el Port de Puymorens, hi tenim bon record, així que vam Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12