• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Duda electrica fa 19 anys 4 mesos #11668

tengo una nevera trivalente portatil, pero el enchufe de 12 V es de dos clavijas (tipo 220V) con lo cual no la puedo enchufar a la clavija del coche, he visto este trasformador que creo que puede ir bien, ¿que os parece?, ¿cuantos W usan este tipo de neveras? el transformador solo es hasta 150 W ¿seran suficientes?
naturalmente, al usar el transformador la conectaria al enchufe de 220V y con un alargo en el maletero del coche.

www.pixmania.com/es/es/313262/art/watt-co/transformador-encendedor.html#

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Duda electrica fa 19 anys 4 mesos #11671

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Míra aquesta web Tonio, jo fa uns dies vaig comprar un de 300w i tinc un al cotxe de 150w.

www.fraron.de/conversor-corriente-sinusoidal-modificada-c-21...78bd7701fc1b84d8ffb4
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Duda electrica fa 19 anys 4 mesos #11672

¿lo comprastes por internet?, estos son mas aparatosos, en tamaño
¿en "esto" el tamaño es importante?

Re: Duda electrica fa 19 anys 4 mesos #11673

Tonio, desenganyat: els que diuen que el tamany no importa és que la tenen petita. Em refereixo a la caravana, naturalment. A què si no? :twisted:

A mi aquest aparatet en blister em mereix molt poca confiança. Imagino que per a carregar el mòbil o poca cosa més pot anar bé, però pen endollar-hi la nevera durant el viatge... jo no ho faria.

Una nevera d'aquestes pot consumir uns 65 W, però cal sumar-hi la pèrdua del propi convertidor. El trobo petit, segur que s'escalfa i et podria portar algun disgust.

Jo de tu faria una de dues coses: substituiria la clavilla del cable de 12V per una que pugui anar a la presa de l'encenedor. Es pot fer amb un tornavís, no cal soldar i només cal vigilar la polaritat. És molt fàcil. Segurament el teu cotxe deu tenir alguna presa d'aquestes al maleter o a prop, de tal manera que el cable de 12 V no sigui gaire llarg. És la sol·lució energèticament més eficient.
L'altra cosa seria comprar un bon ondulador (o power inverter) de 150 o 300 W però que vagi ben ventilat i que puguis connectar bé a la bateria. Allà on ens vàrem trobar (c/ muntaner) en tenen per poc més del preu que surt a la web, i sense despeses de tramesa.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Duda electrica fa 19 anys 4 mesos #11678

Hola Tonio,.

tal i com diu en Toni-de-Ros jo també t'aconsello un transformador amb més cara i ulls. Jo en tinc un de 300w semblant als que surten a l'enllaç d'en Nouespai, i la veritat que no ma donat mai problemes.

Porta un ventilador per tal de que no s'escalfi i un fusible per evitar problemes amb els del cotxe o amb la bateria.

També n'he vist que porten un sistema de desconnexió automàtica, per tal d'evitar deixar el cotxe sense bateria.

Espero que et pugui servir d'ajuda, atentament

Bitxitos

Re: Duda electrica fa 19 anys 4 mesos #11681

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Tonio, jo vaig comprar el de 150w a un amic que va fer una compra conjunta per internet dins del clubespace. Potser es podria fer una aquí.

El de 300w ho vaig comprar per internet fa uns dies per que em feia molta mandra anar a bcn a comprar-ho, i a més em sortia més económic. En una setmana ho vaig tenir.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Duda electrica fa 19 anys 4 mesos #11698

ya'ta, compre el grande, "la burra grande, ande o no ande", es mas trasto pero tiene protector de bateria, desconexion en caso de estar la bateria baja, un par de fusibles etc, etc,
compre el de 150 W que permite puntas de 300 W, el vendedor de Diotromic me dijo que era suficiente, tambien me aconsejo, como Toni de Ros, que cambiara la clavija, que era la solucion mas facil, claro para el que sepa eso de la polaridad, en fin, que ya esta hecho.
Gracias

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12