Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola, alguns membres de la kdd de sant pere pescador, vam estar comentant sobre el tema del tdt, no vam treure aigua clara que si amb l´antena d´origen de la CV i el aparell de tdt conectat a la TV ja era suficient, sabeu alguna cosa mes referent a això.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
No en ser res,pero trobo que els que feu temporada a un camping ho teniu bé doncs només heu de sintonitzar l'antena i prou,per als itinerants està més complicat.Crec que serà un tema que interesara a gent diversa i que com sempre sortiran accesoris per caravanas i autos referents al tema del tdt.
salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Jo la veritat q com vaig amb el portatil nomes poso DVDs, pero si q es cert q venen antenes per sintonitzar la televisió, i amb això de la informática segur que hi ha algun programa per poder sintonitzar els canals de TDT. A veure si algu en sap alguna cosa mes.
![]() hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
Mira't el següent enllaç, et pot ser útil.
www.lamalla.net/canal/comunicacio/actualitat_mitjans/article.asp?id=174641 |
|
lo que te puedo decir es que venden antenas tdt , o sea que cogen las emisoras del tdt tanto para ordenador como para la television , en las tiendas de informtica sobratodo encontraras gran variedad de las mismas .
yo he probado algunas y funcionan correctamente . respecto a la antena de la caravana tan solo hay que ponerle un aplique poñr tal de que te coja las diferentes frecuencias del tdt . en cualquier tienda de antenas te lo podran facilitar : te paso unas tiendas que lo tienen: onda radio, gran via de les corts catalanes. diotronics , no me acuerdo de ladireccion pero en google te lo puedes conseguir. |
|
Bona nit a tots.
Ja em perdonareu, m'estreno avui i a mes no soc gaire constant en aixo dels forums. Interpreto per els vostres comentaris que amd un decodificador de TDT i una antena d'aquestes que semblen de nyidui-nyogui puc veure la tele en la AC?. |
|
HF
Hola! Soc novell en aquesta questio dels forums, però el tema que tracteu, m'interesa, ja que aquesta primavera em vaig comprar un TDT que portava una petita entena, i la vaig montar a la AC amb la TV normal i es veu perfectament, sense cap problema, el unic es que si no hi ha covertura de TDT al espai esmentat que estas , no funciona. |