• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

endollar l'ac les 24 hores del dia fa 16 anys 3 mesos #10478

Be, ja s'hen va parlar en el seu dia, pero no trobo el fil i per tant en posso un altre.
creieu que pot passar alguna cosa si tens l'ac andollada a 220 tot el dia?
He llegit en altres forums que hi ha molta gent que li te sempre, pero si
no recordo malament tant el Toni com el Cim ho desaconsellaban, perque
segons el seu criteri els fils no son prou resistents per aguantar una sobrecarrega, pero jo penso que ( segons tinc entes hi ha un carregador)
quan les bateries estan carregades el carregador es desconecta o realment no funciona aixi i vaig equivocat.
Dic tot aixo perque ara tinc l'oportunitat d'anar sempre carregat :mrgreen: vull dir les bateries :oops:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: endollar l'ac les 24 hores del dia fa 16 anys 3 mesos #10481

Amb les AC ho desconec, però les caravanes estan tot el dia endollades. Els carregadors de bateria es desconecten solets quan les bateries estan plenes.
Salutacions

Re: endollar l'ac les 24 hores del dia fa 16 anys 3 mesos #10490

Hola Joan,

No et puc respondre al que demanas, però jo diria que no pot passar res, crec que poden estar sempre endollades fins que les bateries ja estan en plena càrrega i després automaticament es deconecten.

El que jo vaig comentar en aquell fil era que no aconsellava gens en tenir una estufa elèctrica tot el dia endollada en una caravana, ja que les instal·lacions elèctriques no estan pensades per aguantar tanta potència continuada amb el perill d'una sobrecàrrega i escalfament als fils i el posterior incendi.

Segur que tota aquesta colla d'autocaravaneros que corren per aquí et podran respondre millor. :mrgreen:

Salutacions a la Francesca

Una abraçada ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: endollar l'ac les 24 hores del dia fa 16 anys 3 mesos #10495

No hi veig cap problema en que estigui endollada mes de 24 hores.
De fet la meva si ha estat quan per cincunstancies hem entrar a un camping i hem estat mes d'un dia.
El llibre d'instruccions de l'AC recomana endollar a 220V. despres d'una ruta, vacances, etc, de dies sense haber contectat a 220 i assenyala minim 48 hores.
Salut.

Re: endollar l'ac les 24 hores del dia fa 16 anys 3 mesos #10516

JO tampoc hi veig cap pega, un cop carregades les bateríes el carregador es desconecta i va donant una càrrega de manteniment. El consum és molt baix i la secció dels cables en aquest cas no té importància.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: endollar l'ac les 24 hores del dia fa 16 anys 3 mesos #10520

moltes garcies a tots per els vostres consells, fa tretze anys que la tenim i
encara no l'em endollat mai exepte, esclar als campings, pero ara en tenim l'ocasio i seguin els vostres consells ho aprofitarem.

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12