Benvingut,
Convidat/da
|
|
hei! com k en akest racó no nia ambient tornare afer una latra enquesta
xDDDDDD pare nadal o caga tió apa! dws!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
hei! com k en akest racó no nia ambient tornare a fer una latra enquesta
xDDDDDD pare nadal o caga tió apa! dws!! :mrgreen: :mrgreen: me akivukat de registre estava el meu pare conectat ![]() D@viD50!N!
|
|
En aquest racó sou una mica "amuermats"... :evil:
Em sembla que us aniquilaré. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
NOOO00000!!! 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O
8O NOIS DESPERTEUSE!!!! ![]() NOIS DESPERTEUSE!!!! :!: :!: ![]() NOIS DESPERTEUSE!!!! 8O NOIS DESPERTEUSE!!!! 8O :!: :!: va feu comentaris!!! jo ja vaig dien pero no nia manera.. ![]() ![]() ![]() i lo de port avntura? ki li agrada ki? algu te noticies? no ens agrada alguna kdd?? en agrada??¿ digue'm alguu... ![]() ![]() ![]() D@viD50!N!
|
|
Ei!
te rao en webmestre aki no parla ningu... david avera si konseguim k akets entrein yo vaig estar intentano pero no ia forma..... el jordi abans entrava mol pero krekl k ara no pk diu k no ia ningu i te rao som mol aburrits jejejeje ueno yo intentu di algu pero no se el k... estik pensant peor res jaja.... ueno avera si puk anima a al gent pel msn a i a kasa meva fem para noel jeeje ueno fins una altra carla ![]() |
|
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: idea! xD!!!!!!! :idea: :idea: :idea: :idea:
pk no proposem [b]TOTS [/b] repeteixo TOTS una kkd(no si val k domes jo i carla la organitzem) pk.. la proxima kdd es x el març o algu aixi.. nux (es molt temps) vinga mes ides!! ![]() ![]() ![]() ![]() D@viD50!N!
|
|
bona idea
pero el problema k per ki numes tem tu y yo krek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() aixi k fins la proxima no podrem konvence a la gent pk entri ueno adew |
|
Pero Tio Wilson, que t'has oblidat dels REIIIIIIIIS MAAAAAGSS!!! Impugno aquesta enquesta, perque tampoc hi ha el bot en blanc pels que no hi estem dacord!!! Així nomes em queda l'abstenció!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
hei conrad! em vaig ekivocar, kuant vaig posar aQest blog:
1ª: pk em vaig conectar desde la sessio del meu pare, i llavors un cop enviat em vaig donar compte k hu havia fet desde el del meu pare..tard.. 2ª:em vaig descuidar el k dius..xD! gracies amb tots akes fallos val mes no dir res.. :mrgreen: (però es impossible) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: D@viD50!N!
|